27 Haziran 2015 Cumartesi

THE BALM - Shady Lady - Vol1

    Merhaba Arkadaşlarım! :)
    Size The Balm'ın Shady Lady far paletini tanıtmak istiyorum.



    Shady Lady adında iki tane far paleti var. Bir tanesi bu leopar desenli olan (Vol 1), diğeri de siyah beyaz desenli (Vol 2). Ben bunu diğerine göre daha çok seviyorum.
Çünkü renkleri bana daha uygun, kalite açısından ikisinin birbirinden hiç bir farkı yok arkadaşlarım. İkisi de süper! :) Fiyatı 60 Tl. %50 indirimde yakalarsak, çok iyi çokta güzel olur :D.
    Şimdi farımızın içine ve renklerine bakalım:


    Dış paketlemesi çok tatlı olduğu gibi içi de çok sevimli. Ayrıca çok büyük olmaması da bir yere giderken taşınması açısından iyi bir özellik. İçinde bir ayna var. Bu güzel düşünülmüş ama aynalı olan kapak, keşke arkasına (sabit tutması için) bir şey konulmadan, kendiliğinde dik durabilseydi.
    Şimdi de renklerimizi yakından inceleyelim:


    Farımızın içinde 9 tane fıstık gibi renk bulunmakta.:) Farlar tabi ki de tozutuyor. Bu yüzden eğer yapacaksanız, yüz makyajınızı, göz makyajından sonra yapmanızı tavsiye ederim.
    Eğer bilmek isterseniz ben en çok koyu yeşil rengi ve griyi seviyorum. sol alt taraftaki krem rengi de baz olarak uygun bir ton.(ama ışıltı seviyorsanız.)
    Arkadaşlarım sizin için renklerimizin swatchlarını yaptım. Şimdi de onlara bakalım:


    Görüldüğü gibi farlar renklerini gayet güzel vermiş.
    Umarım sıkılmamışsınızdır ve size yardımcı olabilmişimdir arkadaşlarım. :)
    Görüşmek üzere! :)

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder