28 Kasım 2015 Cumartesi

Flormar - Super Shine Lipstik - 504

Merhaba kızlar!

Bugün ben ve benim gibi koyu renk rujları sevenlerin bayılacağı bir rujdan bahsedeceğiz.


Öncelikle ambalajımızı inceleyelim. Gördüğünüz gibi gayet sade, şık ve sağlam. :) Ben bu ruju Flormar'ın kendi mağazasından 20 TL ye aldım.



Fıstıklar, sizce de renk süper değil mi ya! :) Ayrıca koyu bir kırmızı olmasına rağmen, sürdüğünüzde ben buradayım diye bağırmıyor.

Rahatsız edici herhangi bir kokusu yok. Dudaklarımızı çok güzel nemlendiriyor ve kalıcı bir ruj. Tabii ki kalıcı derken öyle mükemmel değil ama nemlendiricilik özelliği olan rujlara kıyasla daha kalıcı. :) Serinin diğer rujlarının yapısı nasıldır bilmiyorum ama renkleri çok güzeldi. Eğer alırsam, yorumlarımı en yakın zamanda sizinle paylaşırım fıstıklarım. :)

Bir mükemmel ruj yazımızın daha sonuna gelmiş bulunmaktayız. En kısa zamanda, yeni ürün yazılarıyla görüşmek üzere güzeller... :)

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder