28 Kasım 2015 Cumartesi

Rival de Loop - XXL Nude - 01

Uzuuun bir aradan sonra, vizelerin bitmesinin verdiği büyük bir mutlulukla yeniden merhaba kızlar! :)

Bugün sizlerle Rossmann'da satılan Rival de Loop markasına ait bir far paletini inceleyeceğiz.


Toplam 12 renkten oluşan bu far paletimizin ambalajı fotoğrafta gördüğümüz gibi. İndirimsiz fiyatı da sadece ve sadece 13 TL. :) Uygun fiyatlı olması nedeniyle çok zor bulabileceğimiz bir palet fıstıklar. Bu yüzden rastlarsanız anında alın çünkü bir daha bulamayabilirsiniz. :)

Rival de Loop markasının, bu XXL Nude  paletinin bir de 02 numaralı olanı var. O da pembe ve tonlarını içeriyor. Ben kendime pembeyi yakıştırmadığım için bu paleti tercih ettim.


Paletimizin arka tarafında smokey eyes makyajının nasıl yapıldığını anlatmışlar. Tabi almanca olduğu için ben asla bir şey anlamadım. :D

Neyse hadi gelin renklerimizi yakından inceleyelim! :)


Paletimiz hem mat hem de sedefli renkleri içeriyor. Hepsi çok kullanışlı ve müthiş renkler değil mi! :) Ama tabii ki mükemmel kalitede bir far olmadığı için renklerini tam olarak göründüğü gibi vermiyorlar.


Dediğim gibi fıstıklar paletten süper bir performans beklemeyin. Ama yine de fiyatına göre kalitesi güzel ve farları ıslak olarak uygularsak, fotoğraftaki gibi bir sonuç alabiliriz.

Bir dahaki yazıda görüşmek üzere. Kendinize iyi bakın! :*

4 yorum :

  1. Çok uygun fiyatlıymış canım hemen almalıyım güle güle kullan bana da beklerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Görür görmez hemen al derim canımcım! :)
      Hemen geliyorum sayfana :)

      Sil
  2. Güzel bir palet fiyatına göre bence :)

    YanıtlaSil