5 Ekim 2016 Çarşamba

The Balm - Meet Matt(e) Trimony

Merhaba efendim. :)

Bugün mat far aşıkları için mükemmel bir far paleti hakkında konuşacağız. Tabii ki duymayan kalmamıştır ama ben de eksik kalmamak için hemen anlatmalıyım. :)




Bu yauşuklu abimizin olduğu paletin içinde neler var neler. :)

Öncelikle yine çok tatlı ve sapasağlam bir paketlemeyle The Balm bizi şaşırtmıyor.


8 adet birbirinden mükemmel ve kullanışlı rengimiz var. Gratis mağazlarında bulabileceğimiz The Balm markasına ait bu paletin fiyatı yaklaşık 100 TL. Ama ne yapıyoruz tabii ki indirim zamanında 50 - 60 TL ye bulduğumuz an alıyoruz.


Kocaman ve çok kullanışlı bir aynamız var. Ayrıca güzeller gördüğünüz gibi bir tane bile asla kullanımayacak renk yok. :) Gelin daha yakından inceleyelim.


Sol üçlü günlük kullanıma çok uygun renkler. Tek başlarına kullanıldıklarında bile, güzel bir eyeliner ile birlikte çok hoş bir göz makyajına sahip olabiliriz. :)

Tam ortadaki renk zaten her göz renginde ayrı güzel duran bir bordo. Sağ ortadaki mürdüm, yeşil, ela ve mavi gözlerde çok hoş durur. Simsiyah mat ve çikolata kahve farımız ise gölgeleme işleminde olsun efendime söyleyim kirpik diplerimizde olsun istediğimiz her yer de olmazsa olmaz renklerimizden öyle değil mi. :)

  • Farlarımız renklerini güzel veriyorlar, 
  • Çok fazla olmasa da tozutma yapabiliyorlar. 
  • Islak kullanımda daha yoğun renklerle makyajınızı yapabilirsiniz efendim.

Mat farları sevenlere, renkleri beğenenlere ısrarla öğrenilen far paletimizle ilgili yorumlar benden bu kadar kızlar. Sorularınız, görüşleriniz varsa yorumlarda paletimizin dedikodusu yapalım. :)

Herkes kendine iyi baksın tamam mı? Hoşça kalın. :)

2 yorum :

  1. bu palete bayılıyorum yahu :=) <3

    YanıtlaSil
  2. bu tür farları bazla uyguluyorum tatlım güzel bir sonuç veriyor :) yoksa tozutuyor dediğin gibi :)
    ayrıca almak için sabırsızlandığım far paleti :)

    YanıtlaSil