16 Ocak 2017 Pazartesi

MAC - Retro Lipstick

     894375209 yıl aradan sonra hayatımdan bezdiren okulun tatil olmasıyla birlikte en sevdiğim hobim olan makyajla ilgili yazılarıma sonunda dönebildim. Yeni yeni ürün yorumlarıyla, daha düzenli bir şekilde karşınıza çıkacağım efendim. :)

     Bugün sizlerle her makyaja ve ten rengine yakışabilecek, joker bir ruj inceleyeceğiz. Kendisi MAC markasının satin serisinden ablaları.



     Tabii ki de bildiğiniz gibi rujumuz çok şık ve kaliteli bir ambalaja sahip. Serinin rujlarının fiyatı 58 TL. İlk bakışta rujların fiyatları biraz pahalı gelebilir; ama MAC'den bir ruj almadan önce bir oturup düşünmeliyiz. :) Eğer beğendiğimiz rujun rengine vurulduysak ve bunu öle öle kullanırım diyorsak almalıyız. Ya da rujumuzun renginin benzeri, herhangi '' daha uygun fiyatlı'' bir markada yoksa alabiliriz efendim. Böylece bence daha akıllıca paramızı harcamış oluyoruz. (Ama gel gör ki ''Seyhan, sen akıllıca alışverişi çok mu iyi yapıyorsun?'' derseniz tabii ki de hayır :D ama ben psikopatım. Dediğimi yapın, yaptığımı yapmayın. :* )




Rujumuz seride ki en güzel ve kullanışlı renklerden biri. Retro adında ki ruj hem yoğun göz makyajına hem de sade göz makyajına yakışır. Ayrıca her renk tonuyla da çok güzel uyuşacağını düşünüyorum. MAC' den bir ruj almak isterseniz ve rengi de beğendiyseniz, tercihinizi bu rujdan yana kullanabilirsiniz kızlar. :)


Sizce de çok mükemmel değil mi? :)

En kısa zamanda bir dahaki ürün yorumuyla görüşmek üzere kızlar. Kendinize iyi bakın ve hoşça kalın!. :)

4 yorum :

  1. Renk çokk güzel güle güle kullan 😊

    YanıtlaSil
  2. Mac rujları gerçekten çok kaliteli çok seviyorum. Bu renk de bir harika :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen canım, kullanışlı ve çok güzel bir ton. :)

      Sil