2 Şubat 2017 Perşembe

Wet'n Wild - Coloricon Bronzer - Reserve Your Cabana ve Bikini Contest

Herkese merhabalar, hoş geldiniz bloğuma. :)

Bugün hep beraber, Gratis mağazalarında bulabileceğimiz Wet'n Wild markasının bronzerlarını inceleyeceğiz. 

Wet'n Wild markasının 3 çeşit bronzerı bulunmakta. Bunların birisi en açık, aydınlık renkte (Reserve Your Cabana), biri orta koyulukta (Ticket to Brazil), bir diğeri ise en koyu kontür rengi. (Bikini Contest)

Biz bugün en açık aydınlık rengi ve en koyu kontür rengini inceleyeceğiz. Benim ten rengim ne çok açık ne de çok koyu. Bu yüzden orta tonlu rengi, tenimde belli olmayacağını düşündüğüm için tercih etmedim.


Bu iki bronzer, takip ettiğim blogger arkadaşlarımdan görüğüm kadarıyla oldukça övülüyordu. Ben de indirim zamanında erkenden Gratis'e gidip bu iki güzelliği hemen sepete attım. Her birinin indirimsiz fiyatı 20 TL. Ama size de benim gibi indirimde yakalamanızı ve ikisini birden 20 TL ye almanızı öneriyorum. :)

Şimdi ürünlerimizi daha yakından inceleyelim:


1- Reserve Your Cabana

Öncelikle size açık, aydınlık renkten bahsedeyim:

* Kesinlikle bir aydınlatıcı görevi görmüyor. Yani bu ürünü alırken böyle ışıl ışıl bir etkisinin olduğunu hayal ediyorsanız, etmeyin. :) 
* Fondöteninizi veya bb kreminizi sürdükten sonra sabitlemek amacıyla kullanabilirsiniz. Yüzünüzde böyle hafif aydınlık bir bitiş sağlayacaktır.
* Tek kötü özelliği aşırı tozutması. :/
* Çok kalıcı değil. Gün içinde tazeleme gerektirecektir.

2- Bikini Contest

Gelelim koyu kontür rengimizi incelemeye:

* Bikini Contest, diğer aydınlatıcı renk olan Reserve Your Cabana kadar tozutmuyor.
* Mat ve kontür için ideal bir renk. (Koyu bir tene sahip değilseniz. Aksi takdirde hiç belli olmayacaktır.)
* Bronzer rengimiz de maalesef çok kalıcı değil.

İki ürünümüzü de tabii ki mükemmel renkli farlar olarak da kullanabiliriz. :)


Özetle efendim, aydınlatıcı işlemini çok sevmiyorsanız, böyle ışıl ışıl gözükmeyim diyorsanız, aydınlık pudrayı tercih edebilirsiniz. Ama çok tozutuyor, sonra yok efendim uyarmadın demeyin. :)

Kontür rengini ise oldukça ideal buluyorum ve koyu tenli değilseniz, öneriyorum. Dediğim gibi indirim zamanında yakalarsanız çok daha mutlu olursunuz. :)

Bir dahaki yazıma kadar kendinize çok iyi bakın ve hoşça kalın. :*

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder