1 Şubat 2017 Çarşamba

Wet'n Wild - Sand Storm

Merhabalar kızlar. :)

Bugün birlikte her makyaja uyum sağlayan bir ruj inceleyelim istedim. İstersek düğün makyajı yapalım, istersek hiç makyaj yapmayalım, her türlü görünümü tamamlayabilen, doğal ve ölü gibi göstermeyen bir rujdur kendisi. 




Rujumuz Gratis mağazalarında, Wet'n Wild standında bulunuyor. Çok çok uygun fiyatlı ve indirime girdiğinde ise 23497 tane ruj almak isteyeceğiniz bir seri. :)

Öncelikle ambalajından bahsedelim. Zaten çoğumuzun da bildiği gibi; Wet'n Wild markasının bu rujları ne kadar güzelse, ambalajları da bir o kadar dayanıksız. Kırılıyor, çok zor kapanıyor. Ruju sürdükten sonra, kapağı kapatırken ruja zarar gelme korkusuyla 45 saatte kapağı ancak kapatabiliyoruz. :( Wet'n Wild! Bir duy artık sesimizi ve şu ambalajlarını kaliteli yap lütfen!

Evet efendim, Wet'n Wild'a içimizi döktüğümüze göre ürünü yakın incelemeye alabiliriz.


Rujumuzun numarası E913C Sand Storm. Hala Wet'n Wild'ın bu serisinin rujlarını keşfetmediyseniz kızlar, çok ama çok şey kaybediyorsunuz. Sonra Seyhan abla demedi demeyin! Birbirinden güzel renkleri var. Diğer renklerin bazılarını da incelemek isterseniz, Wet'n Wild rujlarıyla ilgili yazımı https://hadiyineguzeliz.blogspot.com.tr/2016/02/wetn-wild-rujlarm.html bu linkten bulabilirsiniz. :)


Benim gibi nude renkleri çok seviyor ama kendinize hiç ama hiç yakıştırmıyor ve sürdüğünüzde ölü gibi gözüktüğünüzü düşünüyorsanız, bu renk düşüncenizi kıracaktır efendim. :) 


Gördüğünüz gibi çok tatlı doğal bir rengimiz var. :) Ne çok açık bir nude ne de doğallıktan kaçan bir koyulukta.

Her makyajımızda yardımcı olabilecek bu Sand Storm rengini, herkese acilen öneriyorum. :)

Bir dahaki yazıma kadar kendinize çok iyi bakın ve hoşça kalın efendim. :)



2 yorum :

  1. bende kullanıyorum severek ve evet ambalaj berbat

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Berbat ya! :( Keşke artık şu ambalajlarını değiştirseler! :(

      Sil