30 Ekim 2015 Cuma

Koton - Far

İyi geceler kızlar. :)

Size açıkçası almakta biraz tereddüt ettiğim ama aldıktan sonra çok bayıldığım farlardan bahsetmek istiyorum.

İşte bu iki güzellikten bahsediyorum kızlar. Hadi gelin farlarımızı biraz kurcalayalım. :)


Bu büyük olan far paleti 4 renge sahip. Ben bu paleti sol alttaki turuncu rengi için almıştım. Ama bütün renkleri çok beğendim, ki iyi ki almışım. :) Hepsi renklerini çok güzel veriyor. Çok fazla tozutmuyorlar ve çizgilere dolmuyorlar.

Koton mağazalarında bulabileceğimiz bu 4'lü farın fiyatı 20 TL.


Farlarımızın renkleri bu şekilde fıstıklar.

Kotonda böyle 4'lü far paletlerinden çok var. Bende diğer renkler olduğu için ve turuncuya bayıldığım için bu paleti tercih ettim. :)


Tekli farlardan da bu rengi seçtim. Evet yine kahverengi evet. :( Ama ne yapayım çok seviyorum. :( Bu farımızda aynı 4'lü farlarımızla aynı özelliklere sahip. Kalıcı ve çizgilere dolmuyor. Çok az tozutuyor. Gramajı diğer 4'lü palete göre daha büyük olduğu için, farımızın fiyatı 10 TL.

Bence fıstıklarım, benim gibi ''ayy kotondan far mı alınır! .s .s'' demeden bu farlara bir şans verin derim. Renkleri ve farların yapılarını seveceğinize eminim! :)

Bir dahaki yazımda görüşünceye kadar kendinize çok iyi bakıyorsunuz. :)

2 yorum :