16 Nisan 2016 Cumartesi

YVES ROCHER - Pure System Cilt Bakım Serisi

Herkese iyi akşamlar!

Bugün sizlere yaklaşık 3 aydır, düzenli kullandığım bir cilt bakım serisinden bahsedeceğim kızlar.

Bundan 3 ay kadar önce yüzümde çok yağlanma yaşadım. Bunun cilt bakım rutinimde kullandığım ürünlerden olduğunu biliyordum; ama bir türlü kendime göre bir seri bulamamıştım. Ya cildim aşırı kuruyordu ya da yağlanıyordu. Sonra yine yüzümün yağlı olduğu zamanlarda Yves Rocher' de bulunan bu Pure System cilt bakım serisini araştırıp, bir şans vermek istedim. Evet bıdı bıdı konuşmayı burada kesip size ürünleri anlatmaya başlıyorum  :)



Pure System serisi bir yüz temizleme jeli, tonik ve nemlendiriciden oluşuyor. Bir de maskesi var ama onu henüz 3 4 kere kullandığım için iyice deneyimlendikten sonra sizlerle paylaşacağım kızlar.


Öncelikle yüz temizleme jelimizden başlayalım. Kendisi yoğun bir kıvamda ve turuncu bir renge sahip. İçinde yüzümüze çok hafif peeling etkisi yapan küçük küçük siyah toplar var. Ama bu toplar size sivilceleri arttırır düşüncesini getirmesin kızlar aksine yüzünüzü çok güzel arındırıyor. :)


Yüz temizleme jelimizden hemen sonra kullandığımız toniğimizin yapısı benim şimdiye kadar kullandığım toniklerden çok daha farklı. Yoğun ve jel bir yapıda. Ben bu toniği pamuğa biraz döktükten sonra yüzüme uyguluyorum. Çok güzel bir ferahlık veriyor. Yüzümüz toniği iyice emdikten sonra da nemlendirici aşamasına geçebiliriz. :)


Nemlendiricimiz yağsız ve çok yoğun olmayan bir yapıya sahip. Yüzümüzü güzelce nemlendirip yağlanmamasında büyük bir rol oynuyor. :)

Şimdi de ürünlerimizi hep birlikte kullanımında , iyi ve kötü yönleriyle size anlatmak isterim.

* Öncelikle siyah nokta, sivilcelenme ve yağlı görünümden kurtulmak istiyorsanız, en ama en önemli olan şey bu serimizi sabah ve akşam düzenli olarak kullanmanız kızlar. Böyle biraz kullanıp, bir süre sonra üşenip kullanmamazlık yaparsanız hiç bir işe yaramayacaktır.

* Üzgünüm kızlar ama hiç ama hiç bereketli ürünler değiller. :( Ben bu 3 ay içerisinde 2 seri bitirdim. Çok uygun fiyatlı olmadıkları için ve ben de öğrenci olduğum için, bu durum canımı sıkıyor doğrusu.

* ''Seyhan tamam düzgün kullandık diyelim. Bütün siyah noktalar ve sivilceler ortadan kalkıyor mu?'' sorularınızı duyar gibiyim. :) Tabii ki de mucizevi ürünler değiller. Ama düzenli bir şekilde kullanırsanız sivilcelerinizin zamanla geçeceğinden ve artık çok daha az sivilce çıkaracağınızdan emin olabilirsiniz. :) Siyah nokta problemlerimiz de ise bakımınızı yaptığınızda ve ürünlerimizi yine düzenli kullandığımızda, 2 ay içerisinde gözle görülür azalmayı fark edeceksiniz. :)

Çok mucizevi ürünler olmasalar da zamanla neredeyse hiç sivilcemin kalmadığını ve siyah noktalarda da ciddi bir azalma olduğunu fark ettiğim için ben bu seriyi kullanmaya devam edeceğim. Sizlere de eğer yağlı ciltliyseniz ve benim gibi problemleriniz varsa şiddetle tavsiye ederim. :)

Benim Pure System ürünleri hakkındaki yorumlarım bu kadar kızlar. Umarım sizlere yardımcı olabilmişimdir. Kendinize çok iyi bakın. :)

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder