22 Şubat 2016 Pazartesi

Flormar - Shine & Color Top Coat

Herkese yeniden iyi akşamlar. Bugün yine Seyhan ablanız size oldukça önemli bir üründen bahsedecek. :) Hiç uzatmadan hemen ürünümüze geçiyorum.




Öncelikle, ''Bu top coat nedir Seyhan, ne işe yarar?'' diye sorabileceklere bir açıklama yapmam gerekirse; top coat, herhangi bir ojemizi sürdükten bir süre sonra, o ojemizin kalıcılığını arttırmak, herhangi bir darbe olduğunda ojemize zarar vermemek ve ojemizin rengine güzel bir görüntü katabilmek gibi görevlere sahip şeffaf bir üründür. Top coatlar, jel veya sıvı yapıda olabilirler.

Küçük bir tanımdan sonra ürünümüze artık geçebiliriz. Ürünümüz Flormar markasına ait. Aslında böyle tekli şekilde satılmıyor.Yanında istediğiniz bir renkte ojeyle birlikte almak zorundasınız. (Beraberinde satılan ojenin rengi güzeldi ama sıradan bir oje olduğu için onu yazıma katmak istemedim.) Ben bu top coat ve mor tonlarında bir ojemizin bulunduğu seti, Flormar mağazasından 3.50 TL ye aldım. İki adet ojeye göre fiyat oldukça uygun ve kızlar bu top coat harika bir şey. Yazımın devamında bunu hep beraber anlayacağız. :)


Ürün jel bir yapıya sahip. Bu özellik ojemizin daha kalıcı olmasına ve zarar görmemesine, çok katkı sağlıyor. Fırçası oldukça kullanışlı. Ürünü yeterli miktarda alıp bütün tırnağımıza güzelce sürebiliyoruz. Benim tırnaklarımda, sürdüğüm oje bu top coat sayesinde 3 - 4 gün hiç bir soyulma olmadan kaldı.

Çoğumuz gece yatmadan önce güzelce, özenerek ojemizi süreriz ve oje kurutucu kullansak bile sabah uyandığımızda o yastık izi bütün tırnaklarımıza çıkar ya... (Cümlemin devamını tahmin edebiliyorsunuzdur.) İşte kızler bu top coat sayesinde asla o yastık, yorgan izleri tırnağımıza çıkmıyor. Hatta tırnaklarınızı yastığa bilerek bastırın, duvarlara falan sürtün yine de ojelerimize zarar gelmiyor. (Denedim. :D)

Dikkat edeceğimiz iki adet konu var güzeller. 1- Ürünün kalın bir yapısı olduğu için, tırnaklarınıza az bir miktarda uygulamanız yeterli olacaktır. Eğer kalın bir katman uygularsanız, top coat kuruduktan sonra tırnağınızda beyaz bir tabaka bırakabilir. 2- Ürünümüzün kokusu biraz ağır. Genelde ojeler hep ağır kokar ama bu onlardan bir tık daha ağır kokuyor.

Artık tırnaktaki yastık - yorgan izlerine son! Hepinize bu ürünü şiddetle tavsiye ediyorum efendim. :)

Bir daha ki yazımda görüşmek üzere kızlar. Kendinize iyi bakın ve hoşça kalın...

7 yorum :

  1. Mükemmel bir ürünmüş hemen deneyeceğim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok çok çok memnun kalacağına eminim! :)

      Sil
  2. Ben de ojelerimi hep akşam sürebildiğim için gece yastık, çarşaf izi çıkar tırnaklarıma. Ama bu ürünü oje üstüne uyguladığımdan beri hiç böyle bir sorunla karşılaşmıyorum. Artık Flormar bunu ayrı olarak da satmalı. Çünkü ojesinden önce top coat bitiyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen canım; sonunda pürüzsüz ojelerimiz oluyor. Keşke ayrı satılsa. Başka da bişey istemem. :)

      Sil
  3. Vaooovvv çok iyiymiş bu kadar işe yaradığını bilmiyordum :)

    YanıtlaSil
  4. ben uzun zamandir kullaniyorum inanilmaz muhtesem hrrkese tavsiye ediyorum ✋☺

    YanıtlaSil