18 Ağustos 2016 Perşembe

Bitenler 5

Merhabalar. :)

Bugün 5. bitenler yazımla karşınızdayım kızlar. Aralarında öyle hayran kaldığım bir ürün olmadı ama genel anlamda idare eder ürünlerdi.

Hadi bakalım incelemeye başlayalım. :)





İşte ürünlerimiz bunlar.

1. Schwarzkopf - Gliss Kur - Hair Repair

  • İlk ürünümüz 8 tane saç için faydalı yağ ve keratin içeren bir saç maskesi. 
  • Bu maskemiz, saçları besleyip aynı zamanda saç kırılmalarını azaltıp, onaracağını vaat ediyor.
  • Haftada 2-3 kere kullanılması önerilen maske, ıslak saç üzerinde en az 30 saniye bekledikten sonra durulanabilir.
Şimdi gelelim asıl meseleye. Sevdim mi sevmedim mi? :)

Öncelikle kızlar bu saç maskesi işlem görmemiş saçlar için uygunmuş. (Tabi ben bunu kullanıp, bitirdikten sonra fark ettim...) Benim saçım dünyanın en çok işlem görmüş saçlarından biri olduğu için maskenin hiç bir faydası olmadı. En zottirik maskenin bile yapabileceği 2 dakikalık yumuşaklık hissini bile vermedi saçlarıma. Sadece kokusu güzeldi diyebilirim. :)

Özetle, eğer işlem görmemiş saçlarınız varsa, deneyebilirsiniz. Ama benim gibi boyalı, işlem görmüş saçlarınız varsa, hiç yaklaşmayın derim.

2. Syoss - Beauty Elixir - Absolute Oil




  • 2. ürünümüz de yoğun bir kıvamı olan, onarıcı bir saç yağı.
  • Yıpranmış ve kuru saçlar için uygun, düzenli kullanımda da saçları onarıp besleyeceğini, saçlara esneklik ve parlaklık kazandıracağını vaat ediyor. 
Bu saç yağını üç şekilde kullanabilirsiniz:
  • Kuru saçlara özel bakım için, yıkamadan önce uygulama,
  • Nemli saçlara uygulama,
  • Saçlarınızı şekillendirdikten sonra, parlak göstermek için uygulama. 
Benim yorumlarıma gelecek olursak:
  • Öncelikle boyutuna göre, bence pahalı bir ürün. (yaklaşık 30 TL)
  • Evet, saçlarımızı yumuşatıp, ağırlaştırmadan güzel bir parlaklık veriyor ama bakım ve onarım görevine gelince, pek başarılı olduğunu söyleyemeyeceğim. (Belki de benim saçlarım çok işlem gördüğü için verim alamadım, orasını bilemiyorum kızlar. :))
  • Kısa süreli de olsa parlak ve sağlıklı bir görünüm veriyor. Ama ürünü fazla kaçırırsanız bu parlaklık yağlı görüntüye doğru kaçabilir benden söylemesi. :)
Genel bir değerlendirmek gerekirse, bence parasına değmeyen bir ürün. Güzel kokulu olsun, saçlarımı geçici de olsa parlak göstersin diyorsanız deneyebilirsiniz ama onarıcı bir bakım yağı arıyorsanız, aradığınız bu değil kızlar.

3. Dove - Original  Mini Deodorant

  • 3. ürünümüz de bir adet minicik deodorant. 
  • Dove'un o güzel klasik kokusuna sahip, kalıcılığı güzel olan bir minnoş bu ablaları. 
  • Bence bu sıcak yaz günlerinde çantamızın olmazsa olmazlarından biri. Hem de küçük sevimli bir bıdık olduğu için taşıması da oldukça kolay. :)
4. Loreal Paris - Mega Volume Black Angel - Miss Manga


Geldik 4. ürünümüze..
  • Loreal Paris markasına ait olan, Miss Manga isimli bu rimeli hiç beğenmedim kızlar. Ne fırçasından, ne yapısından, ne de performansından memnun kaldım. 
  • Neredeyse doğal kirpiklerinizle, bu rimeli sürdüğünüz kirpikleriniz arasında hiç bir fark olmayacak bile diyebilirim.
  • Kıl bir fırçası var. Oldukça dayanıksız bir sapı var. Şöyle ki; kirpiklerinize fırçayı değdirdiğiniz an da, sapı hemen yamuluyor.
Özetle kızlar, ne yapıyoruz?? Bu rimele asla paramızı harcamıyoruz.

5. Beauty Blender


Eveeet, geldik aralarında bittiğine, daha doğrusu artık kullanılmaz hale geldiğine en çok üzüldüğüm beauty blenderıma. :(

Bu süngeri, büyük ihtimalle aranızda duymayan yoktur güzeller. Yine de bilmeyenler için küçük bir özet geçmek gerekirse, kullanmadan önce nemlendirmemiz lazım olan bu süngerimiz bb kremi, fondöteni, göz altı kapatıcısını v.b güzel bir şekilde cildimize uygulayan ve doğal bitiş sağlayan bir sünger. ''Seyhan buradan bakınca, dediklerinin hepsini pek yapabilecek bir şeye benzemiyor.'' dediğinizi duyar gibiyim. Aksine bu dediklerimi çok güzel başarıyor ama; ''Olmazsa olmaz bir ürün mü? O parayı vermek istemiyorum.'' derseniz eğer çok haklısınız. Şöyle söyleyeyim güzeller; ''makyaja çok meraklıyım, güzel bir süngerim olsun, değişiklik olsun, e biraz da kendimi şımartayım.'' diyorsanız buyrun alın efendim. Ama yok meraklı değilim, uygun fiyatlı bir süngerim olsun yeter derseniz eğer, size Real Techniques ve H&M süngerlerini de gönül rahatlığıyla önerebilirim. :)

5. bitenler yazımında burada sonuna geldik kızlar. Kendinize iyi bakın ve hoşça kalın. :)

13 yorum :

  1. Rimeli öğrendiğim iyi oldu aslında bende bakmam :) Maybelline maskara kullanmaya devam :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen canım, hiç bu rimeli deneyeyim deme. :)

      Sil
  2. çok güzel yazmışsın canım benim okumayı sevdiğim yazılardan birisi bitenler devamını öbür ay görürüz sanırım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım benim ya. Ben de senin yazılarını okumayı çok çok seviyorum :)
      Bitenlerin devamı yakında gelecek, öbür aya kalmaz. :)

      Sil
    2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
  3. Tavsiyelerin için teşekkürler.Güzel bir yazı :) Bende beklerim canim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım benim, hemmen geliyorum! :)

      Sil
  4. Tavsiyelerin için teşekkürler, miss mangayı almayı düşünüyordum ki vazgeçtim :)

    YanıtlaSil
  5. Güzel paylaşımdı teşekkürler bitanem <3

    Ben de sevmiyorum o rimeli.. Isınamadım 1 kere kullanmıştım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim bitanecim.
      Ay birdaha da hiç kullanmayalım canım ya. :)

      Sil