14 Ağustos 2016 Pazar

Pure Beauty - Multi-Function BB Cream - Bulgarian Rose

Merhabalar efendim, hoş geldiniz. :)
Bugün sizlerle sıcak havalarda hem yüzümüzü güneşten koruyan hem de cilt rengimizi güzel eşitleyen bir bb kremi inceleyeceğiz.


Bb kremimiz Pure Beauty markasına ait. Watsons mağazalarında bulabileceğimiz bu bb kremin fiyatı 25 - 30 TL arasındaydı hatırladığım kadarıyla. 

Krem, tek renk seçeneğine sahip; bu yüzden almadan önce denemenizde fayda var.

Yüzümüzü asla kurutmayan, aksine nemlendiren bir yapıya sahip. 42 güneş koruma faktörü içermesi de yaz mevsiminin vazgeçilmezi olmasının büyük bir sebebi tabii ki. :)

Normal ve karma ciltler için uygun bir krem. Yağlı bir cildiniz varsa, sıcak havalarda kusma yapabilir; bu yüzden havalar biraz daha serinledikten sonra rahatlıkla almanızı öneririm.


Kremimiz güzel kokuyor, uygulaması çok kolay, hafif kapatıcı, aşırı terlemedikçe kusma yapmıyor, 42 spf ile yüzümüzü güneşin zararlı ışınlarından koruyor evet ama yüzlerinde mat bir görüntüyü sevenlerdenseniz, ışıltılı bitişi sevmiyorsanız bu kremden nefret edersiniz. :)


2 resim arasındaki ışıltı farkını görebildiniz mi? :)

Özetle kızlar, eğer yüzüm ışıl ışıl olsun ayrıca diğer özellikleriyle de memnun kalacağım hafif yapılı bir bb krem istiyorum diyorsanız hiç beklemeden koşun alın. Mat görünümü sevenler ise bu bb kremi gördükleri yerde kaçsınlar derim. :)

Kendinize iyi bakın fıstıklar, bir daha ki yazımızda görüşmek üzere...

6 yorum :

  1. benim de severek kullandığım ve önerdiğim bir ürün. güle güle kullanın çekilişime beklerim bu arada :)

    YanıtlaSil
  2. Alıp almamakta kararsız kalmıştım ama mat sevdiğim için yaklaşmayayım :))

    YanıtlaSil
  3. yaz kış kullanabildiğim, asla kötü bir etkisini görmediğim, aksine makyajımı daha da güzelleştiren ürün.. Bu ürünü çok seviyorum.. Sanırım son 1 makyajlık kaldı benim tüpün içinde.. Elimdeki başka fondöten bitince hemen alacağım bundan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen canımcım ben de çook seviyorum. :) Biter bitmez hemen alınacak nadir ürünlerden. :)

      Sil