27 Ağustos 2016 Cumartesi

Wet'n Wild - Sugar, Nutty, Brulee Tekli Farlar

Selamlar hepinize.

Bugün, 3 adet aşırı kullanışlı, hemen hemen her makyajımızda rol alacak renkteki farlar hakkında konuşup onları inceleyeceğiz. :)



Farlarımız Wet'n Wild markasına ait. 6.90 TL ye Gratislerde bulabilirsiniz. 

Soldan sağa farların isimleri sırasıyla Sugar, Nutty ve Brulee.

Sugar, mat bir beyaz rengine sahip. İster aydınlatmak istediğiniz yerlerde, ister göz makyajınızda rahatlıkla kullanabilirsiniz. 

Nutty, çok çok hoş bir kahve tonuna sahip. Hafif ışıltılı, her göz rengine yakışacak bir renk.

Brulee ise bu serinin tartışmasız en popüler farlarından. Bu rengi bir çok amaçla kullanabilirsiniz güzeller. Örneğin; göz altı kapatıcınızı sabitlerken, göz makyajınızda renk geçişlerini sağlarken, göz kapağınızdaki renkleri eşitlerken gibi gibi bir çok aşamada işinize oldukça yarayacaktır.

Şimdi de renklerimizi incelemeye geçelim:


 Sağda ıslak kullanımda verdikleri rengi, solda ise kuru halde ki farların swatchlarını görüyorsunuz kızlar.
Fotoğrafta da gördüğümüz gibi renklerini çok güzel veren, kalıcı ve çok kullanışlı renkler. Elinizde yoksa kesinlikle hemen koşup birer tane edinmeniz gereken farlar bunlar. :)

Bir daha ki yazımda görüşürüz kuzucuklar, kendinize iyi bakın ve hoşça kalın. :)

12 yorum :

  1. Yanıtlar
    1. çok da kullanışlılar canım, teşekkürler. :)

      Sil
  2. Markanın ürünleri çok seviliyor diye biliyorum. Paylaşım için teşekkürler
    Blog isminizde ayrıca harika, takipteyim :)
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canım ben de wetn wild ürünlerine bayılıyorum. Sadece ambalajları sağlam değil.
      Çok teşekkür ederim, benden de sevgiler. :)

      Sil
  3. blogumu ziyaretiniz ve takibiniz için teşekkürler, ben de sizi izliyorum, sevgiler :)

    YanıtlaSil
  4. çok tatlılar özellikle mat beyaz en çok sevdiklerimden

    YanıtlaSil
  5. Merhaba :) İadeyi ziyarete geldim :) Takibe aldım :) Yazınız çok hoş olmuş :) Wetn Wild ürünlerinde tüm farlarına bayılıyorum testerlerinde denedim oradan biliyorum. Normalde almadım elimde fazlasıyla far var. Onları bitirmem lazım önce.
    Sevgilerle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O zaman elindekiler bitince hemen bunları koşup almalısın canım :)

      Sil
  6. Bende de brulee var gerçekten çok başarılı :)

    YanıtlaSil