31 Ocak 2017 Salı

H&M - Fluid Hues Eye Color - Frizzante ve Simply Mauvellous

Herkese yeniden merhaba, hoş geldiniz bloğuma. :)

Bugün H&M'in kozmetik bölümüne girer girmez vurulduğum ve hiç düşünmeden sepete attığım iki adet likit fardan bahsedelim istedim.

Likit farlarımız böyle bir kutu içerisinde bulunuyor. 20 TL fiyatları var ve tamamen bir hüsran kızlar. Bu yazıyı, siz de benim gibi büyülendiyseniz eğer, sakın o büyüye kapılıp da paranızı boşuna harcamayın diye yazıyorum.

Ama renkleri bir harika. Gelin renkleri inceleyelim bakalım siz de benimle aynı fikirde olacak mısınız? :)

1-Frizzante




İşte likit farımızı bu aplikatör ile uyguluyoruz. Rengin mükemmelliği gördüğünüz gibi ortada. Ama gel gör ki benim zottirik beynim bunu nasıl uygulayacağını almadan önce asla düşünmedi. 

Uygulaması o kadar zor ki. Rengi göz kapağınıza bıraktığınızda hemen dağıtıp istediğiniz şekli vermeniz lazım, yoksa sabitleniyor ve asla kıpırdamıyor. ''Direkt rengi aplikatörle göz kapaklarıma uygulayım.'' derseniz eğer, aşırı aşırı aşırı zor bir işlem. :( Ne yazık ki sabitlendikten sonra da o hiç sevmediğimiz, pul pul görünüm oluşuyor.


Ama rengi varya şu rengi... :(

2- Simply Mauvellous


Bu da bir diğer mükemmel renk..

Renkleri süper ama asla ve asla 1 TL olsa bile almayın kızlar, tam bir hüsran.

Umarım bir dahaki yazılarımızda daha iyi ürünlerle karşınıza çıkarım efendim. Kendinize çok iyi bakın ve hoşça kalın! :)





4 yorum :

  1. aslında bunlarla metalik ruj yapılabilir mi ki acep diye düşündüm şimdi :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa :) Güzel fikir canım hemen bi deneyeyim. :)

      Sil