2 Nisan 2017 Pazar

Sephora - Rouge Lip Tint - 10 Mulberry

Kızlaar çabuk gelin buraya mükemmel bir şey hakkında konuşacağız! :)

Size şimdiye kadar denediğim en en en başarılı kalıcı rujdan bahsedeceğim. Yazımı okuduğunuzda anında kendinizi Sephora'da bulmanız olası... Bende hemen Sephora'ya gidip bütün seriyi almak istiyorum ama işte biraz tuzlu bir ruj.

Neyse yahu yazımın başında heyecandan çok fazla spoiler verdim. :) Şimdi sakince size ürünümüzü tanıtayım.




  • Rujumuz Sephora markasının ''lip tint'' serisine ait. 
  • Boyutu normal likit rujlara göre biraz daha büyük.
  • Fiyatı yaklaşık 45 TL. 


  • Bendeki rengi 10 Mulberry.
  • Maalesef çok fazla renk çeşidi yok ama yine de seride güzel renklerde mevcut.


Rujumuzun renginin mükemmelliği ablaları??

Şimdi gelelim rujun beni kalbimden vuran özelliklerine:

  1. Dünyanın en kalıcı ruju bu resmen kızlar. Bakın hiç abartmıyorum, ruju sabah makyajı yaparken sürdüm. Okula gittim, dünyanın en yağlı yemeklerini yedim içtim, milyonlarca kez konuştum, gezdim tozdum ve asla bana mısın demedi. Ki ben iki dakika bile dudaklarında ruj kalmayan bir insanım. Habire yalarım falan böyle. :D Biliyorum biraz iğrençleştim ama rujun mükemmel kalıcılıkta olduğunu size anlatmam lazım. :)
  2. Tadı aşırı güzel. :)
  3. Ruju kat kat sürdüğünüzde, daha koyu renk elde edebilirsiniz. (Kesinlikle pütür pütür kuru bir görüntü olmayacaktır.) 
  4. Hani şimdi mesela ruju sürdük ya kızlar, bir şeyler yiyip içtikçe rujunuzun rengi açılıyor, böyle saçma sapan içlerden çıkıp, dudak dışında incecik bir çizgi kalmış görünümü oluşturmuyor. 
  5. Rujumuzu temizlerken suya dayanıklı makyaj temizleyicisi kullanabilirsiniz veya hindistan cevizi yağı da kullanabilirsiniz. Normal makyaj temizleyicilerle asla ve asla çıkmıyor.


Hadii Sephora'ya koşuyoruz. Bu mükemmeli herkes keşfetmeli!

Hadi yine iyisiniz ha Seyhan ablanız sizin için süper bir şey buldu! :)

Kendinize çok iyi bakın fıstıklar, hoşça kalın! :)

1 yorum :

  1. Merhaba! Blogunuzu yeni kesfettim :) deneyimlerinizi ve tavsiyelerinizi hemen değerlendiricem :) Bende bekliyorum muhakkak:)https://lavvienrose.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil