16 Ağustos 2017 Çarşamba

Maybelline - Master Bronze Color and Highlighting Palette

Herkese merhabalar. Uzunca bir aradan sonra tekrar döndüm bloğuma. Bugün hep birlikte yeni keşfettiğim ve 1 numara olan bir aydınlatıcı ve kontür paletini inceleyeceğiz. Hemen gelin başlayalım. :)


 



*Ürünümüz Maybelline markasına ait, içerisinde hem aydınlatıcı, hem allık hem bronzer hatta far olarak da kullanabileceğimiz renkler mevcut.

*Paletimizi Gratis, Rossmann, Watsons gibi Maybelline markasını satan birçok mağazada kolaylıkla bulabilirsiniz.

*İndirimsiz fiyatı 45 TL ama genelde indirimde oluyor ve indirimli bulduğunuz anda kesinlikle kaçırmayın ve hemen sepetinize atın oldu mu kızlarım? :)

* Bu paletin bir de allık renklerinin daha çok olduğu versiyonu da var ama ben allık sevmediğim için bu paleti tercih ettim yoksa diğer palet de MÜKEMMEL! :)


*Ürünümüz sağlam bir ambalaja sahip.

*Her rengi ayrı ayrı kullanabileceğiniz gibi, benim gibi fırçanızı bir sağ baştan bir de sol baştan renklerimize sürüp, fırçanızdaki fazla pigmenti pıt pıt ambalajımızın kapağına vurup o şekilde de uygulama yapabilirsiniz. :)

*Yelpaze bir fırçayla, kontür veya allık fırçasıyla çok rahat bir şekilde uygulayacağınıza ve memnun kalacağınıza eminim.



*Her bir renk kendine ona verdiğiniz görevi çok güzel bir şekilde yerine getiriyor ve oldukça kalıcılar.

*Ben genellikle ruj dışında hiç bir makyaj ürününü tazelemem ve gün sonunda çoğundan eser kalmaz. Ama bu dörtlü grup gün sonunda bile hala etkilerini sürdürüyorlar ablaları! :)


*Bunlarda renklerimizin swatchlarıdır efendim.

*İndirim gelir gelmez, vakit kaybetmeden alın ve güle güle kullanın anlaştık mı? :)

Bir daha ki yazıma kadar kendinize çok iyi bakın ve hoşça kalın. :*

7 yorum :

  1. indirimi beklemek üzere yerimi aldım :)))))

    YanıtlaSil
  2. alayım diyorum ama bakalım :-))

    YanıtlaSil
  3. Bir kere daha anladım ki, bu dünya kadınlar üzerine kurulmuş, her şey kadınlar için neredeyse. :)
    Kaleminize sağlık. :)

    YanıtlaSil