17 Ağustos 2017 Perşembe

Kiko - High Pigment Wet and Dry Eyeshadow - 48 ve 49

Merhabalar efendim.

Bugünkü yazım, ben ve benim gibi binlerce kahve - kızıl tonlarında farkları olan ve yine de nerde bu renk far görürse almak isteyenlere gelsin. :)



* Kiko markasına ait olan bu farlarımız, sağlam ve şirin bir ambalaja sahip.
* Kiko mağazalarına girdiğinizde wet and dry shadows (hem ıslak hem kuru kullanılabilen farlar) bölümünde bu güzelleri bulabilirsiniz.
* Arada bir indirime giriyorlar, indirimsiz fiyatları ise 25 TL.


* Benim farlarda en en sevdiğim ve her renk göze yakıştırdığım renkler kahve ve kızıl tonları. Hem doğal duruyorlar hemde etkileyici bakışlara sahip olmamızı sağlıyorlar sağolsunlar. :)
* Bence bu wet and dry serisi kiko farlarından en başarılı seri. Çünkü oldukça pigmentliler, çok fazla tozutmuyorlar ve indirimde bulduğunuzda musmutlu bir şekilde evimize dönebiliyoruz. :)
* Far bazı kullanmadan bile uzun süre kalıcıklıklarını koruyorlar.

Gelin şimdi farlarımızın swatchlarını inceleyelim:


* Ben bu renklere görür görmez aşık oldum. Kesinlikle benim gibi makyajla kafayı bozmuş kızlarımızın da bu resmi gördüklerinde ''ayyy yaaaa'' dediklerini biliyorum. (Yani en azından ben farları gördüğümde istemsizce öyle dedim. :))

Bir dahaki yazıma kadar kendinize çok iyi bakın boncuklar. :)

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder