31 Ağustos 2017 Perşembe

Wet'n Wild - Megalast Liquid Catsuit Matte Lipstick - Give Me Mocha

Herkese merhaba, hoş geldiniz bloğuma. :)

Bugün hep birlikte Wet'n Wild markasının ülkemize yeni gelen mat rujlarını inceleyeceğiz.




*Hani şu Wet'n Wild ın mükemmel rujları var ya, ambalajı da bir o kadar kötü olan. İşte bu sefer Wet'n Wild sesimizi duymuş ve sapa sağlam bir ambalaj yapmış. :) Ama bakalım ürün de ambalajı kadar güzel mi...

*Bu sevimli görünümlü mat rujlar Gratislere yeni geldiler ablaları. :) Çok geniş bir renk skalası yok maalesef, benim zevkime en yakın renk tonu bu ''give me mocha'' isimli rujumuzdu ve hemen denemek için bunu kaptım. :)


*İndirimsiz fiyatı yaklaşık 25 TL.


* Aplikatörün ucu maalesef ruju kolayca sürmemize yardımcı olmuyor. Çok fazla ürün fırçanın ucuna birikiyor ve ruju taşırmamıza sebep oluyor.


* Gördüğünüz gibi rujumuzun rengi bir harika. Bir çoğumuzun en sevdiği tonlardan olduğuna eminim.

* Gelelim benim yorumlarıma;
-Kızlar maalesef Wet'n Wild bu sefer beni hayal kırıklığına uğrattı. Likit mat rujlarda çoğumuzun karşılaşmaktan korktuğu kuruluk hissi varya, işte bu rujumuzun maalesef o hisse yol açıyor.
-Ama ''ben kuruluk severim bir şey olmaz.'' derseniz tabii ki de çok seversiniz. :)
-Sürdüğümüz an yaklaşık 20 saniye de falan kuruması güzel bir özelliği.
-Aşırı kalıcı değil. Sildiğinizde rahatça çıkıyor.
-Tazelemek isterseniz eğer, bu çok zor olacaktır. Ruju tamamen silip sürmeniz gerekecek. :(

Benim yorumlarım bu kadar fıstıklar. Sizin eklemek veya sormak istedikleriniz varsa yorumlara beklerim. :)

Kendinize iyi bakın ve hoşça kalın. :)


3 yorum :

  1. bu rengi çok sverek kullanıyorum, biraz kurutuyor ama =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Keşke ben de sevebilseydim. :( Şu kurutma hissi beni çok rahatsız ediyor.

      Sil
  2. Ben indirimden 18.90 aldım param boşa gitti berbat bir ruj hem çatlak gibi gösteriyor hemde yapış yapış çok pişmanım asla tavsiye etmiyorum 🙄

    YanıtlaSil