11 Eylül 2017 Pazartesi

Chanel - Le Volume De Chanel Mascara

Merhabalar efendim. :)

Bugün beraber şu aşırı övülen Chanel maskarayı inceleyelim istedim.

Ben asla ve asla ünlü bir insan olmadığım için, zottirikten bir kozmetik markası bile asla sponsor olmadığı ve muhtelemelen bu saatten sonra da olmayacağı için, ürünlerin gerçekten işe yarayıp yaramadığını size bam bam söyleyebilirim. :D Bakalım bu maskaramız gerçekten dedikleri kadar güzel mi fiyatına değer mi beraber inceleyelim.



- Maskarayı Sevil, Sephora mağazalarından veya daha uygun fiyata havaalanına yolunuz düşerde oralardan da bulabilirsiniz. 110 - 140 TL arasında mağazadan mağazaya göre değişen bir fiyatı var.



- Öncelikle maskaranın ambalajı gayet sağlam ve şık.
- Maskaranın fırçası sert kıllı ve yoğun. Bu şekilde kirpiklerimizi iyi bir şekilde kavrıyor ve kıvırıyor.
- Maalesef ıslak bir fırçası var. Bu nedenle rimel biraz geç kuruyor ve bu süre içerisinde gözlerimizi pek oynatmadan beklemek zorundayız yoksa rimel bulaşabiliyor. 
- Asla gün içinde akma, dökülme gibi bir sorunla karşılaşmadım.
- Maskara kirpiklere çok güzel hacim veriyor ve kıvırıyor ama uzatması hakkında maalesef aynı şeyi söyleyemiyorum.
- 2. kattan sonra maskarayı daha fazla sürerseniz kirpiklerinizi biraz birbirine yapıştırabilir.

Benden bu kadar fıstıklar. Umarım sıkılmadan yazımı okumuşsunuz ve faydalı bulmuşsunuzdur.
Kendinize çok iyi bakın ve hoşça kalın kızlarım. :*


Hiç yorum yok :

Yorum Gönder