3 Eylül 2017 Pazar

H&M - Sensorium Eye Colour - Couverture

Öncelikle herkese iyi bayramlar dilerim efendim. :) 

Bugün sizlerle yumuşacık, çok hoş tonlu bir kahve far hakkında konuşacağız.


*Ambalajımız H&M'in tekli farlarının ambalajı. Sağlam ve şık.
*20 TL civarında bir fiyatı var.


*Bu far serisi diğer eski H&M farklarına göre çok daha yumuşak dokulu ve tombik bir şekil vermişler.
*Rengimizin adı da Courverture. Her göz rengine çok yakışacak bir kahve.


* Ben H&M'e gittiğimde bu serinin 3 rengini görebildim. Bir tane çok hoş bir yeşil tonu bir de krem rengi vardı ikisi de sedefli renkler.
* Mağazaya gittiğinizde renge bakmak için swatch yapayım derseniz aman diyim dikkat edin far yumuşacık olduğu için benim gibi parmağınız farın içine girmesin. :)


* Ben ve benim gibi kahve far aşıkları, koleksiyonlarına bir de bu farı eklemeliler bence. :)

Bir dahaki yazıda görüşürüz kızlar, o zamana kadar kendinize iyi bakın ve hoşça kalın. :)



Hiç yorum yok :

Yorum Gönder