6 Eylül 2017 Çarşamba

NYX - Ultimate Shadow Palette - Warm Neutrals

Koşun koşun, güpgüzel renkler içeren bir far paletini karıştıracağız sizinle. :)
Böyle kızıllar kahveler oh mis mis.
Hemen başlayalım:






Eğer benim kafadansanız, ki bloğu takip ediyorsanız aynı kafada olduğumuzu düşünüyorum, fotoğrafı görür görmez, derin bir iç çekerek ''ahhh ah'' dediğinizi biliyorum. :)

Bu elimizdeki Nyx markasının Warm Neutrals isimli mindirik.far paletidir efendim. İçerisinde her ama her göz rengine yakışacak, hep sabah hem akşam makyajlarınızda size yardımcı olacak renkler bulunmakta.
Ambalajı gayet sağlam ve şirin olan bu paletimizi, Nyx'in internet sitesinden veya Nyx, Boyner mağazalarında yaklaşık 70 TL ye bulabilirsiniz.

Gelin bakalım fiyatına değer mi, renkler başarılı mı, kalıcı mı gibi kriterleri beraber inceleyelim.


Paletimizin kapağını açtık. :) Tabii burada söylemesi kolay, kapağı açarken kalbim nasıl pıtır pıtır atıyordu anlatamam! :D

Paletimiz mat ve sedefli renkler içeriyor. Çok fazla tozutma yapmıyor ama maalesef bazı renklerimizin pigmentasyonu çok zayıf. Birazdan swatchları incelediğinizde bana hak vereceksiniz. :(


 Şöyle sizlere paleti yakından gösteriyim de bir gözümüz gönlümüz açılsın değil mi ama! Şöyle bıraksalar yarım saat sıkılmadan bu renklere bakabilirim. Kafayı yemiş diyebilirsiniz ama ne yapayım çok seviyorum çook! :)


Bu fotoğrafta ilk sekiz rengimizi görüyoruz. İşte kızlar maalesef bu ilk 8 renk pigmentli değiller ve far bazı olmadan veya ıslak bir şekilde farları kullanmazsak, istediğimiz rengi elde etmemiz çok zor.


İşte burada da benim kalbimin sahibi olan renkleri görüyorsunuz. :) 
Bu son 8 rengimiz ise diğer tonlara göre çok daha pigmentli. 

Şöyle bir özetlemek gerekirse fıstıklar, palet 70 TL için bence biraz pahalı. Üstteki renkler de alttakiler gibi pigmentli olsalardı evet değerdi ama maalesef değiller.Ben paletteki renklere bayıldığım için ve bu palet benim olmadan asla uyuyamayacağım için aldım. Siz de benim gibi yerinde duramayanlardansanız alın tabii ki. :) Ama tam size göre renkler değilse, özellikle ilk 8 rengi beğenip de bu paleti alacaksanız bence almayın, çünkü o ilk 8 rengi aynen içeren çok daha pigmentli ve uygun fiyatlı far paletleri piyasa da fazlaca bulunuyor.

Hadi bakalım Seyhan ablanızdan bugünlük de bu kadar. :) Yakında sizlerle mükemmel bir ruj paylaşacağım takipte kalın ha!...





9 yorum :

  1. ne bu paraya bir palet mi? delirmiş bunlar... sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet çok pahalı, böyle 30 TL falan olsa nasıl güzel olurdu! :(

      Sil
  2. Great post!

    You have a nice blog!

    Would you like to follow each other? (f4f) Let me know on my blog with a comment! ;oD

    Have a great day!

    xoxo Jacqueline
    www.hokis1981.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Thank you so much!
      Of coursa, i want to follow other sweet blog and i will write my comments.
      Have a nice day! :)

      Sil
  3. Çok güzel bir palet bende almak istiyorum ama pigmentasyonunun biraz az olması kötü olmuş.Yinede far bazıyla istenen renk elde edilebilir.Güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil