30 Ekim 2015 Cuma

Bitenler 1

Uzuuun bir aradan sonra tekrar geldim fıstıklar. Dersler o kadar yoğun ki bir türlü blogumla ilgilenemedim. Ama inşallah şimdi yazdıklarım ve yazacaklarım ilginizi çeker ve beğenirsiniz. :)

Bugün size ilk bitenler yazımı yazacağım.

Hadi hemen başlayalım. :)


Bir süredir kullanıp bitirdiğim ve size yorumlarımı yazmak için biriktirdiğim biten ürünlerim işte bunlar. Şimdi sırasıyla sizinle yorumlarımı paylaşayım:


Le Petit Marseıllals - Lavanta Balı

İlk ürünümüz ülkemize yeni gelen Le Petit Marseıllals markası. Duş jeli, dudak balmı gibi bir çok ürünleri var ama şimdilik sadece duş jellerini deneme fırsatım oldu. Bu duş jeli lavanta ballı olanı. Öncelikle o kadar güzel kokuyor ki kızlar anlatamam. Zaten markete gittiğinizde bütün çeşitlerinin kokularına bakın derim. Neredeyse hepsi çok çok güzel. Ferahlatıcı bir kokuya sahip olan bu duş jelimizin yapısı, ne çok yoğun, ne de çok sıvı. Tam kıvamında. :) Üstelik bu mis kokumuz duştan çıktığımızdan bir süre geçtiğinde bile hala üstümüzde kalabiliyor.

Ben kullandığımda gerçekten temizlediğini ve ferahladığımı hissettim. Mesela Palmolive markasının kahveli olanı bana çok yoğun geliyor. Ağır kokusu var ve onunla temizlendiğini asla hissedemiyorum. Sizde benim gibi Palmolive markasının duş jelini yoğun ve ağır buluyorsanız bunu seveceğinize eminim. :)


Garnier - Micellar Kusursuz Makyaj Temizleme Suyu

İşte benim biricik birtanecik makyaj temizleme suyum. Bu kaçıncı şişe gerçekten saymadım. Makyajımızı çok güzel çıkarıyor güzellerim ve ayrıca bende asla bir göz yakması veya yüzümde bir sorun yaratmadı. Bu ürünü bioderma ile eş değer tutuyorlar. Haklılarda. :) Tek farkı bence Bioderma'nın içeriği çok daha temiz. Ama bu üründe çok daha ucuz. :D Onun için tabii ki de Garnier! :)


Diadermine - Hassas Göz Makyaj Temizleyicisi

Bu makyaj temizleyici Garnier kadar favorim değil. Öncellikle fıstıklar, eğer suya dayanıklı makyaj ürünleri kullanıyorsanız, bu ürünü almıyoruz. :) ''Seyhan, peki suya dayanıklı olmayan ürünleri mükemmel mi çıkarıyor? '' diye sorarsanız da cevabım ''hayır'' olur. :D Temizlerken biraz uğraşmanız gerek fıstıklar. Ama bende göz yanması veya tahriş gibi bir sorun yaratmadı.


Benri - Kuru Şampuan

Eğer önceki yazılarımı okuduysanız kızlar bu kuru şampuanı çok beğendiğimi biliyorsunuzdur. Önceden yazısını yazmıştım ama yinede burada da küçücük bahsetmek istiyorum. Benri'nin bu küçük boy olan kuru şampuanı, tam yazın çantaya atıp çıkmalık bir ürün. Kışın da tabii ki çantanıza atabilirsiniz ama başınız donabilir. :D Çünkü mükemmel bir ferahlık veriyor fıstıklar. Saçımızı da çok güzel temizlemesiyle kalmıyor güzel bir yumuşaklık ve koku veriyor. :) Ve diğer kuru şampuanlarda olduğu gibi o beyaz beyaz görüntü ve ağır saçlarımız olmuyor güzeller. :)



Loreal Skin Perfection Serum

Bu serumdan biten ikinci paketim. ''Seyhan ikinci olduğuna göre. gerçekten yüzünü kusursuzlaştırdı mı?'' diye sorduğunuzu duyar gibiyim. Tabii ki hayır. :D ''E niye o zaman ikinci paketi aldın?'' derseniz de cevabım yapısını ve nemlendirmesini çok çok beğendim kızlar. Ben bu Skin Perfection serisinin yüz demlendiricisini ve serumunu bir süre cilt bakımı için kullanıyordum. Nemlendiriciyi sabah ve akşam, serumu da nemlendirici sürmeden hemen önce. Eğer cildiniz yağlıysa fıstıklar akşam sadece serumu kullanmanız yeterli nemi sağlayacaktır.



Dove - Kırık Uçlara Karşı Etkili Saç Bakım Kürü

Bu kürü kullananların çoğu gerçekten saç uçlarındaki kırıklarının azaldığını söylüyorlar. Mesela Duygu Özaslan. Ama o güzelim Duygu'nun saçları doğal hali. Tabii ki de bu kür onda etkili olur. Benim saçım boyadan ve yıpranmışlıktan ölüyor. :D Onun için sadece saçımın uçlarını biraz yumuşattı ve güzel bir koku verdi. Yani özetle kızlar, eğer saçlarınız çok işlem görmüş değilse bu kürü kesin kullanın derim. Ama benim gibi ölümüne boyalı ve kırık saçlarınız varsa hiç bir etkisi olmaz! :D



Essence - Stay Natural - Göz Altı Kapatıcı

Bu ürünü de alışveriş yazımda yazmıştım fıstıklar. Şimdi kullandım, bitirdim ve sizinle daha yararlı olacak bir paylaşım yapayım dedim. Öncelikle ürünümüzün yapısı çok güzel, Ağırlık vermiyor ve çizgilerimize dolma yapmıyor. Sadece iki özelliğini sevmedim. Biri alttan çevirmeli bir ambalajı olduğu için bozulmaya çok müsait. Benimki bozuldu valla. :) İkincisi de çok çabuk bitiyor güzeller. Böyle hemen kullanayım bitsin diyorsanız bunu hemen alın, kullanın. :)

İlk bitenler yazımında burada sonuna gelmiş bulunmaktayım fıstıklarım. Kendinize çok çok iyi bakın. Bir dahaki yazımda görüşmek üzere...

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder