3 Ekim 2015 Cumartesi

Rimmel London - Brow This Way Kaş Maskarası

Merhaba güzeller!

Okulun ilk haftasından çat diye proje verdiler! Onun bunaltısı içinden çıkmak ve sizlere yazmak istedim.

Size etraftan metini çok duyduğum ve sonunda bulup aldığım bir kaş maskarasından bahsedeceğim.




Rimmel London markasının yeni sayılabilecek bu kaş maskarasını Watsons Mağazalarında bulabilirsiniz. Sevilen bir ürün olduğu için biraz bulmakta zorlanabilirsiniz ama bence bulduğunuz an hemen alın. :)

Size biraz ürünü tanıtayım. :)

Bu ürün 3 farklı renge sahip. Benim kaşlarım siyah olduğu için ben en koyu rengini aldım. Fırçası bence kaşlarımızı taramamız için uygun boyutta. Ben bir süre kullandım ve kaşlarımda dökülme yapmadı. Sürdüğümüzde çok çok doğal bir sonuç veren bu maskaranın fiyatı da 13 TL.

Şimdi ürünümüzün kötü özelliklerine gelelim. Ama bence göz ardı edilebilecek özellikler. :) Öncelikle kaşlarınız inceyse sürmekte çok zorlanacaksınız fıstıklar. Benim kaşlarım maşallah 5463 m kalınlığında olduğu için hiç zorlanmadım. :D Bir diğer güzel olmayan özellik ise fırçayı yerinden çıkardığınız gibi kaşınıza uygularsanız, yoğun bir şekilde ürün fırçanın ucunda kaldığı için güzel sonuç alamayabilirsiniz. Onun için fırçayı çıkardığınızda, ucunda kalan fazla ürünü sıyırmayı unutmayın. Son hoş olmayan özelliğimiz de eğer kaşlarınızda çok seyreklik yoksa, bu ürünü kullanın derim güzeller. Çünkü çok fazla boyamıyor ve boşlukları doldurmuyor. Daha çok sabitlemeye yönelik bir ürün. Tabiki renk veriyor ama bu renk verme kaşlardaki kellikleri kapatacak kadar değil.

Umarım sıkılmadan okumuşsunuzdur kızlar. :)

Kendinize iyi bakın. :*

4 yorum :

  1. Haha. :) Kaşlarının kalınlığını ifade edişin çok şeker. Bu tarz bir ürün hiç kullanmadım. Direk dolduruyorum ben.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahhah öyle ama napıyım. :D
      Bence mutlaka denemelisin canım. Çok daha memnun kalacağını düşünüyorum. :)

      Sil
  2. güle güle kullan ben de edinmeliyim bu maskaralardan bir tane =)
    kozmetikpsikolojisi.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım. Çok güzel bir ürün bulduğunda hemen al derim :)

      Sil