3 Ekim 2015 Cumartesi

Flormar - Puffy Eye Shadow

Fıstıklar size indirim bitmeden hemen gidip almanız gereken 4 adet fardan söz edeceğim. Bunlar Flormar'ın yeni çıkarmış olduğu Bohemian serisine ait farlar. Hadi başlayalım. :)

Ben indirimde bu dört farı kaptım. Hepsinin rengine bayıldım. Bu renkler dışında mavi, yeşil ve siyahı var diye biliyorum. Her birinin de 25 TL den 5 TL ye inmesi de beni sevinçten uçurdu! :)

Şimdi sırasıyla farlarımızın renklerine bakalım:


Bu sarı far, rengini tam kabında göründüğü gibi vermese de, üst üste iki kat uygulandığında güzel sonuç alabiliyorsunuz. Diğer far paletlerimde olmadığı için ve pek fazla görmediğim bir renk olduğu için hemen almak istedim. :)


Bu çoook çok hoş duran kırmızı farı da pek rastlamadığım bir renk olduğu için almak istedim. Özellikle renkli gözlere çok yakışan bir renk. Tabii ki biz kahverengi gözlülere de çok yakışıyor canım :)


Şimdi yalan söylemeyim, bu bronz renk tabii ki de koleksiyonumda vardı. Ama kendisi çok kullandığımız bir renk olduğu için ve fiyatı da uygun olduğu için bu rengi de almak istedim. :)


Son farımız da mürdüm-mor tonlarında bir renk. Her renkte göze yakışır bence. :)

Özet olarak arkadaşlarım indirim bitmeden mutlaka bu farları alın derim. 25 TL ye değer mi bilmiyorum ama 5 TL için gayet güzel farlar. Kalıcılıkları çok hoş ve isimleri gibi yumuşacık dokuları var.

Unutmadan, bu serinin allıklarına da bakmanızı şiddetle tavsiye ederim. Allık pek kullanmadığım için ben almadım. :)

Kendinize iyi bakın fıstıklar. Bir daha ki yazımda görüşmek üzere! :)






2 yorum :

  1. 4 numara hariç hepsini aldım sanki onu da alsam fena olmayacak :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Indirim bitmeden hemen onu da al. Sana çok yakışır. :)

      Sil