23 Haziran 2016 Perşembe

Nyx - Jumbo Eye Pencil - 604 Milk Lait

Merhaba herkese.

Bugün sizlerle bembeyaz bir göz kaleminden bahsedeceğiz. Kendisi Nyx markasına ait. Boyner mağazalarında ve eğer İstanbul'da yaşıyorsanız, Bağdat Caddesi'nde ki Nyx mağazalarından rahatlıkla bulabilirsiniz. Fiyatı 20 TL.


Bu tombul fıstık kalemimiz tek sürüşte rengini başarılı bir şekilde veriyor. Ama çat diye beyaz bir renk olduğu için doğal görünüm istiyorsanız, bu kalem hoşunuza gitmeyebilir. :) Bunun haricinde yumuşacık ve sürümü de kolay.


Özetle, göz içine beyaz kalem sürmeyi seven kızlara ısrarla önerilir. :)

Kendinize iyi bakın ve hoşça kalın. :)

6 yorum :

  1. Bu göz kalemini göz kapağına far bazı olarak da rahatlıkla kullanabilirsin canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa tamam canımcım, çok teşekkür ederim. Yarın hemen denemeliyim. :))

      Sil
  2. Merhaba iade-i ziyarete geldim :)) Ben de aldım bu kalemden çok popüler diye bakalım benim izlenimlerim nasıl olacak henüz denemedim. Far bazı olarak aldım ben de :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldin canım. :) izlenimlerini merak ediyorum, takipteyim! :)

      Sil
  3. Fiyatıda uygunmuş ben tekrar siyah kaleme döndüm nedense çok hoşuma gidiyor:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence de siyah kalem daha hoş Canımcım. Ama bazen değişiklik olsun istersen, güzel bir tercih. :)

      Sil