11 Ağustos 2015 Salı

CETTUA - Oil Control Tissue

Birkaç gündür bloğum sürekli error veriyordu. Bugün bu sorunu çözdüğüm ve yazmayı çoook özlediğim için biraz fazla paylaşım yapıp, başınızı ağrıtabilirim. :)

Şimdi sizlere 2 hafta kadar önce aldığım ve youtube videolarını izlerken çoğu kişide gördüğüm bir üründen bahsetmek istedim.

Lafı fazla uzatmadan ürünümüzü incelemeye başlayalım. :)


Cettua markasının yağ kontrol mendillerini ben Gratis mağazasından 3 - 4 TL gibi bir fiyata aldım. Aynı üründen Essence markasının da var haberiniz olsun. :)



Kutunun kullanılışı ve tasarımı güzel olmuş. İçerisinde 3 tane gözü daha olduğu için kullanılmış ve kullanılmamış mendilleri ayırmada oldukça yararlı. Yalnız karton bir kutu olduğu için çok kolay yırtılıyor. :(

Şimdi mendillerimizi daha yakından inceleyelim:



İçinde 50 tane incecik yağ kontrol mendilleri var ve ürün yüzümüz terlediğinde oluşan fazla yağı alacağını ve siyah nokta gibi cilt kusurlarını engellediğini söylüyor.

Siyah nokta gibi cilt kusurlarının oluşumunu engelliyor mu bilemem ama fazla yağı, makyajımızı bozmadan, güzelce emdiği doğru. Aynı işlemi bir kuru mendille yapsak makyajımız iğrenç olur. :) Malum yaz mevsimi olduğu ve havaların iğrenç sıcak olduğu için yüzümüz deli gibi terliyor. (yani açıkçası benim bıyık falan felaket terliyor. :D) Eğer benim gibi yüzünüz çok terliyorsa bu mendillerden öyle çok bir performans beklemeyin arkadaşlarım. :( Bu havalarda mümkün olduğunca az makyaj ürünü kullanmaya dikkat edin. O zaman hem daha az yüzünüz terler, hem yüzünüz hava alır hem de bu mendillerden iyi performans alabilirsiniz.

Benden bu kadar güzeller. :) Herkese iyi akşamlar...

4 yorum :

  1. Benim için hayat kurtaran bir üründü kendisi. Akne tedavisi gördüğüm sıralarda sürekli güneş kremi kullanıyordum. Ve yüzüm parlıyordu gün içerisinde. Ben de bu ürünü terci etmiştim. Tampon hareketlerle uyguluyordum ve parlamalarım gidiyordu. Gerçekten çok güzel bir ürün :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canım bence de güzel bir ürün. Sadece benim bazen fazla parlamam olduğu zaman çok iyi performans göstermediği olabiliyor :)

      Sil
  2. bu ürüne bloğumda ben de yer vermiştim linki de şöyle sevgiler :)http://kozmetikpsikolojisi.blogspot.com.tr/2015/04/cettuna-oil-control-tissue-yag-emici.html

    YanıtlaSil