13 Ağustos 2015 Perşembe

H&M - Far ve Allık Paleti

İyi akşamlaaaaarrrr! :)

Sizlere uygun mu uygun fiyatlı, renkleri de harika olan, kalıcı ama biraz tozutan bir far ve allık paletinden bahsetmek istiyorum. Kendisi H&M markasına ait.

Öyleyse hadi incelememize başlayalımmm... :)



H&M mağazalarında bulabileceğimiz bu far paletimizin fiyatı 20 TL. İçinde 18 tane far çeşidi ve iki tane de allık bulundurmasına rağmen gayet uygun fiyatlı öyle değil mi? :) Ambalajı resimde görüldüğü gibi. Yalnız kapak kısmını açarken dikkat edin. Biraz uyduruk yapmışlar. Açıp kapatırken çıtır çıtır sesler geliyor. :(


Kapağımızı açıp, renklere yakından baktığımızda ise bu şekilde bir görüntüyle karşılaşıyoruz. :)
En üstteki 6'lı far renkleri metalik, ortadaki parlak, en alttaki ise mat farlar. Sağ taraftaki allıklarımız ise görüldüğü gibi birisi pembe, diğeri ise turuncu alt tonlu. Bence hepsi de çok kullanışlı renkler.

Hadi şimdi swatchları inceleyelim: :)


Palette olduğu sırasıyla swatchları aşağıdan yukarıya doğru sıraladım kızlar. :) Dediğim gibi hepsi kullanışlı renkler. Sadece pembe tonları bana yakışmadığı için orta kısımdaki pembe ve moru pek kullanacağımı zannetmiyorum. Farların kalitesi ve renklerini vermeleri idare eder. Eğer ıslak uygularsanız tabii ki de çok daha güzel sonuç alırsınız. Kalıcılıkları da uzun ama her far gibi tozutuyorlar. Onun için önce göz sonra da yüz makyajımızı yapmalıyız. :)

Gelelim allıklara:


Ben burada renkleri iyi görebilmeniz için allıkları 3 kat üst üste uyguladım. Sakın böyle 3 kat falan uygulayım demeyin yoksa gelinin kız kardeşi gibi oluruz. :) Allıkları uygularken bence tek kat yeterli çünkü renklerini iyi veriyorlar ve sanki çok doğal duruşlu renkler değiller arkadaşlarım :(.

Özetlemek gerekirse farları sevdim ama allıklar biraz yapay duruyorlar. Bence elinizde yoksa eğer alınması gereken bir far paleti. Hem oldukça fazla renk var hem de fiyatı çok uygun. :)

Umarım sıkılmadan okumuşsunuzdur fıstıklar! :)

Kendinize iyi bakın...

4 yorum :

  1. güzel bir palet 2 defa alıp hediye ettim ama kendim kullanmadım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel bir palet. Bence birde kendin için almalısın. :)

      Sil
  2. renkler baya hoş gözüküyo ama ben bulamıyorum millet hemen alıyor sanırım :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet hemen bitiyor.:( Ama H&M'in yeni çok güzel far paletleri çıkmış. Hemen alıp denemeli :))

      Sil