30 Ağustos 2015 Pazar

NIVEA MEN - After Shave Balsam

Merhabalar fıstık kuşlaaar!! :)

Yazmayı o kadar çok özledim ki... Ama hem uzun süredir elimde yazmaya gerek duyduğum bir ürün yoktu hem de kurs o kadar yoğun ki anlatamam. Bugün ablamın doğum günü diye kursa gitmeyim dedim.(demez olaydım!) az önce hoca baya kızgın bir şekilde mesaj atmış ''çabuk çalış yarın sorcam sana'' diye... Ama tabii ki canım blog yazmak istedi... Ay neyse biraz içimi dökmek istedim. :) Hadi size yeni ürünümüzü anlatayım:

Eminim ki bu ürünü çoğunuz Nikkie' den duymuşsunuzdur. Kendisi çok çok tatlı biri. Eğer takip etmiyorsanız hemen onun youtube kanalına buraya tıklayarak bakın derim. https://www.youtube.com/user/NikkieTutorials Ama olur da duymayanlar için ben bu ürünü bir de buradan mutlaka anlatmalıyım dedim.




''Ay bu ne be erkekler için bu!'', ''Nasıl yani şimdi tıraş tıraş mı kokacağım?'' sözlerinizi duyar gibiyim. :) Bu sözleri bir kenara bırakın gelin size ürünü anlatayım :) Önce kullanımından başlayalım:

Arkadaşlarım bunu her makyaj öncesi temizlediğimiz ve nemlendirdiğimiz yüzümüze, avucumuza bir miktar döküp, elimizde ısıttıktan sonra yüzümüze güzelce sürüyoruz. Çok güzel bir ferahlama veriyor. Evet biraz erkek gibi kokabiliyoruz ama hemen geçiyor o koku. :) Cildimiz bu ürünü emerken biz o sırada göz makyajımızı yapabiliriz. Cildimiz ürünü emdikten sonra da üzerine nasıl bir yüz makyajı istiyorsak yapabiliriz. :)

Gelelim bu ürünün ne işe yaradığına: Arkadaşlarım bu ürünün içinde gliserin olduğu için yaptığımız makyajın kalıcılığını arttıran bir özelliği var. Ama gerçekten çok güzel bir şekilde allığınızın, bronzerınızın, pudranızın, fondöteninizin yüzünüzden uçmadığını görebilirsiniz. Böylece üst üste tazelemek zorunda da kalmayacaksınız. Belki taş çatlarsa bir kere tazeleme ihtiyacı duyabilirsiniz. Oda makyajı sabahtan akşama kadar kullandıysanız.

Ben sabah 10 gibi bu ürünü kullanarak makyajımı yaptım ve akşam 9 gibi eve geldiğimde hala aynı makyaj duruyordu. Allık, Bronzer dahil.

Hemen koşup gidip alın arkadaşlarım. Çok memnun kalacağınıza ve çok seveceğinize eminim.

Kendinize iyi bakın... :)

2 yorum :

  1. after shave balsamların baz olarak kullanıldığını duymuştum ama denemedim deneyeceği mutlaka..

    YanıtlaSil