5 Ağustos 2015 Çarşamba

GOSH - Forever Eye Shadow - 03 light copper ve 05 grey

Merhabalar Kızlar! :))

Şimdi size çooook beğendiğim kalem farlardan bahsetmek istiyorum.

Gratislerden bulabileceğimiz bu güzellikleri bir süredir kullanıyorum. Kullanıp yeterli deneyime sahip olduğumu düşündüğüm için de artık sizinle de paylaşmak istedim.

Hadi başlayalım: :)


Kalem farlarımızın ambalajları bu şekilde. Kapakları çok sıkı kapanıyor güzeller onun için öncelikle açarken dikkatli olmanızı tavsiye ederim. İndirimsiz fiyatları 30 TL. Tek renk bir far için biraz tuzlu fiyatı var arkadaşlarım evet ama bence bu fiyatı vermeye değer ürünler. Denemek isterseniz eğer, Gratis'e gittiğinizde, önce kesinlikle tester ürünlerden swatchına bakın derim. Çünkü simliler ve çok doğal makyajları seviyorsanız, beğenmeyebilirsiniz.



Kalemlerimizin numaraları: Gri olan 05 Grey, açık kahve olan 03 Light Copper.



Kalem farlar asansörlü yani en altından döndürürsek bittikçe yeni ürünümüz geliyor. Bu yüzden oldukça kullanışlılar.



Sürümleri kolay, ama sürdükten sonra çok zaman geçmeden dağıtmalısınız. Çünkü çabuk sabitleniyorlar ve beklersek dağıtmamız zor oluyor canımlar. Başka güzel özelliği ise, hiç akmamaları ve çizgilere dolmamaları. :) Sadece oldukça simliler güzeller. Onun için belki sevmeyebilirsiniz. Başka hiç olumsuz özelliği yok bence. :)

Önümüzde ki kurban bayramı indiriminde bütün renklerini almaktan korkuyorum açıkçası. :) Çoook çok sevdim arkadaşlarım hepinize tavsiye ediyorum. :)

Umarım sıkılmadan okumuşsunuzdur fıstıklar. Kendinize iyi bakın...






6 yorum :

  1. Sıkılmadan okudum tabiki güzel yazıni emeğine sağlık canım farlara da bayıldım:-)

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkür ederim canım ya :)
    Farlar bir harika canımcim şiddetle tavsiye ediyorum! :)

    YanıtlaSil
  3. güle güle kullan ben de alacaktım ama bulamadım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım.
      denk geldiğinde bulursan hemen bak ve al canımcim çok güzeller :)

      Sil
  4. ayy farlar gerçekten harika görünüyor ama anca indirimde bakılabilir bunlara :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O zaman önümüzde ki indirimde hepsine bakalımmmm :))))

      Sil