11 Ağustos 2015 Salı

Pastel - Day Long Lipcolor - Kissproof - 12

Herkese merhaba! :)

Bugün arkadaşlarıma bir ay kadar önce aldığım bir likit rujdan bahsetmek istiyorum. Kendisi gördüğüm kadarıyla pek bir seviliyor ama ben o kadar ölüp bitmedim yani. :)

Hadi incelememize başlayalımmm...




Ambalajımız kapak kısmı dışında bu şekilde. (Benim kapak ruju süreyim derken çıktı da… :D ) .


Serinin en beğendiğim rengi bu 12 numaralı olanıydı. Çok kalıcı olduğunu duyduğumda da hemen denemek istediğim bir ruj oldu. Watsons ve Rosmann mağazalarında bulabileceğimiz bu likit rujun fiyatı 15 TL arası.

Şimdi ürünümüzü daha yakından inceleyelim:



Sünger bir aplikatörü olduğu için sürümü gerçekten çok kolay. Ama arkadaşlarım sürerken sakın taşırmayın çünkü çok zor çıkıyor.



İlk sürdüğümüzde swatchı bu renkte ve resimdeki gibi ıslak duruyor. Bir süre sonra bu resimdeki gibi matlaşıyor.


Gördüğünüz gibi rengimiz gayet güzel, doğal ve mat. Ama Seyhan neden ürüne bayılmadın diye sorarsanız eğer, dudakları çok kurutuyor ve bütün çizgilere doluyor. İlk başta sürüyoruz, evet her şey çok güzel amaaa 2-3 saat geçince dudakları kurutuyor, tazelesek daha da kötü oluyor, ruju çıkarmaya çalışsak kolay kolay çıkmıyor, üzerine başka bir ruj sürsek oda iğrenç duruyor. :D

Bence renklere ölüp bitmediyseniz almayın arkadaşlarım. Ya da sürecekseniz eğer böyle dışarı 1 2 saatliğine çıkacaksanız sürün. Sonra eve geldiğinizde hemen çıkartın ve lip balmınızı sürün.

Umarım sıkılmadan okumuşsunuzdur  ve yardımcı olabilmişimdir.

Kendinize iyi bakın …




2 yorum :

  1. değişikkk :) sevdim ben matlaşmasını

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet güzel matlaşıyor ama ah bide keske dudakları kurutmasa :)

      Sil