19 Eylül 2015 Cumartesi

Minik Rossmann Alışverişi

Canımlarımmm!! :) Bugün bir sınav stresinden daha kurtuldum ve hemen gelip bloğuma yeni yazı yazmak istedim. Bu alışverişi dünyanın en şanssız insanı olan ben, 16 Eylül de yaptım. Yani bayram indiriminden bir gün önce! :( Ama zaten aldıklarım uygun fiyatlı ve şuanda bu aldıklarımda pek bir indirim yok. (eğer olsaydı kafamı kapıya sıkıştırıp, duvardan duvara vurabilirdim!)

Hadi aldıklarımı inceleyelim mi? :)


Gördüğünüz gibi çok yaramazlık yapmadım. :) Şimdi ürünlerimize biraz daha yakından göz atalım.




Note markasına ait bu ojelerin rengine bayıldım. Böyle metalik bir duruşları var ve bence renkleri mükemmel. Bir kaç renginde daha gözüm kaldı. Bunlardan memnun kalırsam eğer, hemen koşarak gidip diğer renklerini de alacağım! :) Bu arada fiyatları 2.95 TL.


Rossmann mağazasına yeni gelen Catrice markasının farlarını çok merak ediyordum. Hala da ediyorum. :D Ama elimde 458439 tane far olduğu için kendimi durdurmaya çalışıyordum. Ta ki bu rengi görene kadar. Ama gerçekten benim böyle bir rengim yoktu. :( (Yalan söylüyor, vardı!) :D
Hadi beraber farımızı açıp rengimizi inceleyelim:


Siz de rengi beğendiniz değil mi? :) Bu tekli farı da 10 TL ye aldım.

Gelelim sıradaki ürüne:


Essence markasına ait bu rimel bazını uzun süredir merak ediyordum. Sonunda aldım ve en yakın zamanda ürünü deneyimledikten sonra size görüşlerimi bildireceğim. :) Fiyatı da 8-10 TL.

Son ürünümüzde denemek istediğim bir göz altı kapatıcısı.


Sizce de o yeşil yeşil damarlarımı çok iyi kapatıp, güzel bir ışıltı vermemiş mi? :)

Ayrıca bu ürünle ilgili, ilk izlenim olarak, söylemek istediğim küçük bir şey var. İlk açtığınızda, ürün gelmesi için arka tarafı çok fazla çevirmeniz gerekiyor. Zira benim gibi ''Off bu bozuk ya bitmiş, atıyorum ben bunu!'' diyerek bir üzüntü yaşamanızı istemiyorum! :)

Bunun fiyatı da yaklaşık olarak 10 TL idi.

Sizler indirimden faydalandınız mı? Neler aldınız? Benimle yorum olarak paylaşırsanız çok sevinirim! :)

Bu arada bu ürünler arasında ayrıntısıyla açıklamamı istediğiniz varsa, yorumlarda söyleyin ve en kısa zamanda sizin için bir ürün yorumu yazısı yazayım.

Kendinize iyi bakın fıstıklar ve bayram indiriminde çok yaramazlıklar yapmayınn! :)

2 yorum :

  1. Hepsi çok güzel güle güle kullan. Note ojelerin pigmentasyonları çok iyi. Mutlaka diğer renklerini de dene :)

    YanıtlaSil
  2. Ooo o zaman çok sevindimm. En kısa zamanda diğer renklerini uçarak almaya gideceğim! :)

    YanıtlaSil