4 Eylül 2015 Cuma

RİVAL DE LOOP - Style & Care Gel Mascara

Merhaba Güzellikler! :)

Yine bir ürün yazımla karşınızdayım. :) Bugün sizlere severek kullandığım bir kaş maskarasından bahsetmek istiyorum. Kendisini uzun bir ürün deneyimlerimden sonra keşfettim ve artık sadece bu kaş maskarası bittikçe alacağım bir ürün oldu! :)


İşte Rival De Loop markasına ait olan ve Rossmann Mağazalarında 7-8 TL ye bulabileceğimiz bir kaş maskarası! :)
Ambalajımız resimde görüldüğü gibi sevimli bir kapta. :) Gayet sağlam ve kullanışlı bir ambalaja sahip.


Maskaramız renksiz. Yani bir kaş farıyla veya kalemiyle kaşınızı boyadıktan sonra sabitlemede kesinlikle güvenebileceğiniz bir ürün. Ben maşallah bıyık gibi kaşlara sahip olduğum için hiç boyamadan direkt bu maskarayla sabitliyorum! :D


Fırçamız da gördüğünüz gibi kaşımızı daha iyi tarayabilmemize ve sabitleyebilmemize uygun bir şekilde tasarlanmış.

Evet çok güzel bir şekilde kaşlarımızı sabitliyor ve gün boyunca etkisi geçmiyor. Ayrıca kaşlarımızda dökülme de yapmıyor. Amaaa tabii ki bir kaç tane kötü yanı var maalesef. :( Birincisi ağır bir kokusu var. Eğer kokuya hassassanız pek tavsiye etmeyeceğim bir ürün. Ama sürdükten biraz sonra hemen kokusu geçiyor. İkincisi ise kaşınızı güzel sabitliyor ama kazık gibi sert kaşlarınız oluyor. :) Eğer o sert histen hoşlanmıyorsanız da almanızı hiç tavsiye etmem.

Ben güzel sabitlediği için ve gün içinde asla bir kusurla karşılaşmadığım için ürünün kötü yanlarını görmemezlikten geliyorum! :)

Dediğim noktalara dikkat edin ve eğer sizin içinde bu kusurlar önemli değilse almanızı şiddetle tavsiye ederim! :)

Kendinize iyi bakın ve hoşçakalınn... :)

4 yorum :

  1. Ben de tam böyle bir ürün arıyordum bu sıralar. Yalnız Rival de Loop markasının bir likit kapatıcısını almıştım. O da gerçekten çok ağır kokuyor. İnşallah öyle değildir :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım gerçekten ağır kokuyor buda. Ama biraz bekleyince hemen geçiyor :)

      Sil
  2. Bende de var bu ürün ancak henüz denemedim.Merakla bakıyorum birazdan ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben çok beğendim canım. Umarım sen de memnun kalırsın.:*

      Sil