2 Eylül 2015 Çarşamba

BENRİ - Kuru Şampuan

Merhaba kuzucuklar! :)

Geçen gün kursa biraz erken gitmişim. E tabii ki kursa erken gidersem oturup çalışacak halim yok. Hemen ders başlayana kadar yolun karşısındaki Gratis'e bir uğrayım dedim. :) Biraz gezdim, işte klasik Benri pamukları falan aldım. Sonra tester ürünlerin satıldığı bir bölüm gördüm. Saçım çok çabuk yağlandığı için böyle çantaya atıp çıkmalık bir kuru şampuana ihtiyacım vardı. İşte o tester ürünlerin arasında bu bebeğe rastladım. :)




Bu kuru şampuanın sarı, kahve, kızıl renkte olan saçlar için beyaz kapama özelliği olan çeşitleride var. Ben açıkçası onların asla saç rengimizle bire bir uyuşacağını düşünmediğim için bu renksiz olanı tercih ettim.

Tabi durur muyum? Kursa döner dönmez kendimi tuvalete kapadım ve ürünü denedim. :) Şimdiye kadar neden denemedim diye üzüldüğüm ürünlerden biri oldu kendisi. Hele yaz mevsimi için birebir arkadaşlar. Saçımıza uygularken öyle güzel bir serinlik ve ferahlık veriyor ki anlatamam. Ayrıca çok güzel temizleyip, o yağlılığı yok etmesi, güzel kokması, hacim vermesi ve saçları yumuşacık yapması da cabası.

Kursta fıstık gibi bir arkadaşım var. İsmi Eda. :) Ona da ürünü anlattım ve onun saçlarında da hemen denedik. Edoşum da hayran kaldığını ve geceye kadar saçındaki o yumuşaklığın gitmediğini söyledi.

Kısacası arkadaşlarım gidin gidin alın, bu ürünü stoklayın! Fiyatı 6 TL. Bu küçücük olduğu için çok çabuk biter. Ben her gittiğimde almayı düşünüyorum. O Batiste'nin Kuru Şampuanlarından XXL Volume olanı da denedim. Oda temizledi şimdi tamam ama o pudralı beyaz beyaz görüntüyü geçirmek çok zor oldu ve saçımı inanılmaz ağırlaştırdı. Batiste XXL Volume olan kuru şampuanına bin basar ben söyleyim. (Elidorun kuru şampuanlarını da denedim. Onları zaten hiç almayın.) Ayrıca çok daha uygun fiyatlı ve performansı yüksek.

Hadi yine güzeliz! :)) Kendinize iyi bakın fıstıklar!

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder