19 Eylül 2015 Cumartesi

H&M Alışverişi

Merhaba Kızlar! :)

Bildiğiniz gibi ya da bilmiyorsanız şimdi öğrendiğiniz gibi H&M çoğu mağazasında kozmetik bölümünü yeniledi. :) Ben Ankara Cepa alışveriş merkezinde ki H&M mağazasına gittim ve tek kelimeyle öldüm... :) Bronzerlar, allıklar, far paletleri, fondötenler , her rengin her tonu ojeler, şirin mi şirin makyaj fırçaları ve daha neler neler vardı. Kesinlikle gitmenizi istiyorum! :)

Ben çok az ürün aldım. Çünkü çok sevdiğim, Youtube videoları yapan, ''Makyaj mı dedin?'' kanalının sahibi olan Ayşegül'den H&M ürünlerinin yorumlarını bekliyorum. :)

Hadi o zaman gelin benim aldığım bir kaç parça ürünü inceleyelim:

Ben böyle üç miniş tatlışı aldım. :) Makyaj süngerinin güzel olduğunu duymuştum. Onun için tabii ki eksik kalmayıp denemek istedim. :D Diğerleri ise tekli farlar. Renkleri muhteşemmmm!!!

Şimdi de daha yakından ürünlerimizi inceleyelim:


Bu süngerin beyaz olması bence güzel bir avantaj. Evet, temizlenmesi zor ama beyaz olduğu için de iyi temizleyip temizleyemediğimizi kolayca anlayabiliriz. Ayrıca kilitli bir poşet içinde olduğu için de çok hijyenik. Biraz minik ama bakalım kullandıktan sonra yorumlarımı sizinle paylaşacağım güzeller. Fiyatı da 7 TL.

Koşun bir de farlarımıza bakalım! :)


Farımızın rengi hafif simli çok güzel bir mor tonu. Evet rengini olduğu gibi mükemmel bir şekilde vermiyor ama 2-3 kere üst üste sürersek güzel bir renk elde ediyoruz. Ambalajı ise oldukça sağlam ve farın fiyatı da 15 TL.

Şimdi de diğer farımıza göz atalım:


Güzellerim ya şu kahverenginin tatlılığına bakın lütfen!! Bunun fiyatı da aynı şekilde 15 TL. İkisi de yumuşacıklar. Bunlar gibi daha o kadar çok renk çeşidi var ki kesinlikle H&M'e bakmalısınız.

Ürünleri daha yeni aldığım için şimdilik yorumlarım bu kadar güzeller. Aralarında ayrıntısıyla özelliklerini merak ettiğiniz varsa yorum yazın ben de sizin için en kısa sürede, istediğiniz ürünle ilgili bir yazı yazayım.

Kendinize iyi bakın ve H&M'e uğramayı asla ve asla unutmayın! :)

2 yorum :