4 Eylül 2016 Pazar

Bitenler 6

İyi akşamlar herkese!

Bu güzel eylül akşamında sizlerle biten ürünleri, yorumlarımı paylaşmak istedim. Hadi kahveler, çaylar alınsın ve ürünlerimizi incelemeye başlayalım. :)


5 adet biten ürünümüz var kızlar, hepsi de bakım ürünü. :)

Neutrogena - Visibly Clear - Rapid Clear Treatment - Sivilce Jeli



Bu minik ambalajlı sivilce jeli, bizlere 4 saat içerisinde sivilcemizi kurutacağını ve geçireceğini vaat ediyor. ''Bu dediğin gerçekten oluyor mu Seyhan?!'' diye sorarsanız eğer. tabii ki de hayır. :D Ben bu ürünü şöyle kullandım kızlar; sivilcelerim çıktığı zaman ya da çıkmaya yakın üstlerine biraz sürüp, ürünün emilmesini bekledim. Bunu 4 5 gün düzenli olarak yaparsanız sivilcenin zamanla söndüğünü ve geçtiğini göreceksiniz.

Güzel bir ürün ama öyle 4 saatte bir mucizevi etki beklememeliyiz. :)

Glam Glow Maske



Gelelim 2. biten ürünümüze. Bu ürün Sephora mağazalarında satılan, siyah nokta ve gözenekler için olan bir maske. Maskenin 4 çeşiti daha var. Cildinizdeki soruna göre, size uygun olanı alabilirsiniz. Bunlar çok ünlü maskeler ve gerçekten ilk kullanımda bile yavaş yavaş etkisini görüyorsunuz. Tek kötü yanı minicikler ve çok pahalılar. :(

Yeşilli kahveli bir rengi var maskemizin. İçerisinde küçük küçük yapraklar var. Ferahlatıcı bir ürün ve rahatsız edici bir kokusu yok. Banyomuzu yaptıktan sonra, gözenekleri açılan cildimize maskemizi sürüyoruz, 10 dakika bekledikten sonra masaj yapa yapa cildimizi maskeden arındırıyoruz. :) Haftada 2 defa düzenli olarak yaptığınızda gerçekten memnun kalacağınıza eminim.:)

Rituel de Beaute - Siyah Nokta ve Kir Temizleyici Burun Bandı


Gelelim herkesin bir numarası olan, Bim de satılan siyah nokta bantlarına. Şimdiye kadar marketlerde, Gratis de, Watsons da bulunan siyah nokta bantlarının hepsini denemiş biri olarak, aralarında birinci benim için bu Bim de satılan siyah nokta bandı oldu.

Gerçekten başarılı bir şekilde siyah noktalarınızı temizlemeye yardımcı oluyor güzeller ama eğer cildiniz hassas ise bu bantlardan uzak durmanızı tavsiye ederim. Çünkü hassas ciltlerde, bandı soyarken derinizin soyulup yara olmasına neden olabilir.

Beauty Face - Siyah Nokta Maskesi

Kesin şuan içinizden bana ''ne kadar da siyah noktalı bir kız bu!'' diyorsunuzdur. Haklısınız efendim. Gördüğünüz gibi kullanmadığım ürün kalmamış. Yine bir siyah nokta maskesiyle devam ediyoruz. :D


Şimdi inceleyeceğimiz maskemiz, siyah renkte olan soyulabilir bir maske. Bazı kozmetik marketlerde, kuaför malzemesi satan yerlerde rahatlıkla bulabilirsiniz. 

Bu maskeyi de aynı şekilde gözenekleri açılmış cildimize sürüyoruz. Kurumasını bekledikten sonra yavaşça soyuyoruz. 

Bu ve bunun gibi maskelerden çok mükemmel, derinlemesine bir temizlik beklemeyin kızlar. Ama yine de yüzümüze değdiğimizde elimize gelen pürüzleri güzelce temizleyen bir maskeydi kendisi. :) 

Watsons - Yüz Temizleme Fırçası 

Geldik son ürünümüze. 


Geçenlerde yüz temizleme süngeri, fırçası benzeri gibi bir şey almak için Watsons'a girmiştim. Orada çalışan kız da bana yalvar yakar bu fırçayı önerdi. Ama ne önermek! işte yok efendim ben kullanıyorum bu mükemmel, kesinlikle almazsan olmaz, allasen al! falan gibi sözler söyledi. :D Aldım ve eve geldim ki bildiğiniz bir diş fırçası. Dünyanın en sert kıllı yüz temizleme fırçası bu galiba. Artık ayakkabı fırçası olarak mı kullanırım, lavabo temizleme fırçası mı yaparım orasını bilemem ama kızlar siz siz olun bu fırçanın yüzüne bile bakmayın. :)

Benden bu günlük de bu kadar fıstıklar. Kendinize çok iyi bakın ve hoşça kalın. :*




5 yorum :

  1. Burun bandından ben de pek memnun kaldım :)

    YanıtlaSil
  2. Merhaba blogunuzun 100.takipcisiyim bende beklerim sevgiler 😊

    bayankirpikk.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, hemen geliyorum. :)

      Sil
  3. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil