13 Eylül 2016 Salı

Golden Rose - Professional Palette Eyeshadow - 103 Brown Line

Selamlar herkese! :)

Öncelikle herkesin bayramını kutlarım efendim, benim yine yine hayvanlar gibi yediğim bir bayram oldu maalesef. Bayramın ilk iki günü 438753 kilo almış olabilirim! :( Her neyse fıstıklar benim kilo muhabbetim bitmez, en iyisi hemen konumuza girelim.

Bugün çoğu kişinin far sürerken vazgeçilmezi olan, kahve tonlarında bir far paletinden bahsedeceğiz. Her göz rengine yakışan, en doğal duran far renkleri, krem ve kahve tonları bence. :) Hadi gelin paletimizi kurcalayalım.



      İşte krem ve kahve tonlarımızın bulunduğu paletimiz bu kızlar.
  • Çok sağlam olmasa da kullanışlı ve güzel bir ambalaja sahip.
  • Birçok kozmetik markette ve Golden Rose'un kendi mağazasında, bu paleti 20 - 25 TL gibi bir fiyata bulabilirsiniz.

Paletimizin kapağını açtığımızda, içinde asla işimize yaramayacak bir fırça çıkıyor. Belki sünger tarafı bazen işimize yarayabilir ama diğer ucu resmen bulaşık teli mübarek! :)


Renklerin swatchları da bu şekilde.

Eğer bu paleti, yoğun pigment umuduyla alacaksanız, pek önermem kızlar. Ama kullanılmayacak gibi de değil tabii ki. Krem renkleri zaten her zaman kullandığımız tonlar. Diğer kahverengileri de yoğunluk istediğiniz zamanlarda, fırçanızı ıslatarak uygulamanızı tavsiye ederim.

Öyle aman aman, öldüm bayıldım tarzı bir palet değil. Ama renkleri beğendiyseniz bakabilirsiniz. :)

Benden bu kadar fıstıklar. Tekrar iyi bayramlar dilerim ve benim gibi sonradan çok pişman olmamak için yemekleri fazla kaçırmamanızı tavsiye ederim. :)

4 yorum :

  1. Kahveli renkleri beğendim.. Fiyatını ürün performansına göre yüksek buldum..

    Güzel paylaşım olmuş cano <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet Canım fiyatına pek değmeyen bir ürün ama yine de idare eder. :)
      Çok teşekkür ederim. :*

      Sil
  2. Palet çok güzel görünüyor:) bende beklerim:)

    YanıtlaSil