20 Eylül 2016 Salı

Note - Mattemoist Lipgloss - 404 Jolly

Herkese merhaba kızlar! :)

Bugün sizlerle, ''likit mat ruj'' adı altında olan ürünlerden en sevdiğim marka olan Note'u,  Mattemoist rujlarından, 404 jolly'i inceleyeceğiz.






Ben bu güzeli Rossmann'dan indirimde yaklaşık 17 TL'ye aldım. Bir çok likit mat ruju denemiş biri olarak, en başarılısının Note markası olduğunu düşünüyorum. :) Hemen ikinci sırada da Nyx geliyor. :)

Peki gelelim ben bu ruju neden bu kadar çok seviyorum? :)
  • Öncelikle, likit mat rujların çoğunun sorunu dudakları kurutması. Evet, ölümüne çıkmıyorlar ama o dudakları da çatır çatır kurutuyorlar. :) Bu durum da haliyle hoş olmayan bir görünüme sebep oluyor. Bu rujumuz ve bu seriye ait diğer renkler, mat olmasına rağmen kurutmak aksine dudaklara çok güzel nem veriyor.
  • Kokusu çok çok güzel.
  • Tek sürüşte opak bir görünüm alabiliyorsunuz. 
  • Son olarak, tabii ki de kalıcı. :)


Rengimiz de böyle tatlı turunculu pembeli bir ton. Eğer siz de benim gibi kendinize turuncu tonlarında rujları pek yakıştırmıyorsanız ve koleksiyonunuzda turuncu tonları yoksa, bu güzelliğe bir şans verebilirsiniz ablaları. :)

Note'un mattemoist rujlarını denemediyseniz çok şey kaçırıyorsunuz kızlar. Hiç durmadan koşup gidip deneyin derim. Ayrıca çok güzel de renk tonları var. :)

Okuduğunuz için çok teşekkür ederim, kendinize iyi bakın ve hoşça kalın. :)

8 yorum :

  1. 2 gün önce arkadaşıma tavsiye ettiğim renk :)

    Bayram indiriminde Watsons'ta 13 TL olmuştu.. Ben kırmızı olanı aldım.. Yazısını bloğa ekleyeceğim daha sonra :)

    Güle güle kullan bitanem <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oo mükemmel indirim olmuş canım benim güle güle kullan. 🤗 Yazını heyecanla bekliyorum o zaman. Bu rengi de denemelisin sana çok yakışır. ♥️😘

      Sil
  2. En çok aradığımmm mat ruj serisiydi bebeğim çok sağol yazın için hemen bende almalıyım öpüyorum 😘😘

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne demek canım rica ederim, ben teşekkür ederim. Hemen al dene canım çok memnun kalacaksın. :)

      Sil
  3. Merhaba tatli blogunu takibe aldim bana da beklerim😘😘 bu arada rujun rengi cok guzelmiss

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çook teşekkür ederim ve eğer sen de yoksa şiddetle tavsiye ederim canımcım. :)

      Sil
    2. Önerdiğine göre alacağımmmm 😍

      Sil
    3. Ollleeyyy! :))💃🏻👯💃🏻👯💃🏻👯

      Sil