17 Eylül 2016 Cumartesi

Sleek - i-Divine - Mineral Based Eyeshadow Palette - Sunset

Kızlar kızlar kızlar!.. :) Bugün sizlerle, harika renkleri olan, her göz renginde ayrı bir güzel duran, ışıltılı bir far paletini kurcalayacağız.

Eminim ki çoğunuz Sleek markasının ürünlerinin namını duymuşsunuzdur. Ben de videolardan, bloglardan duymuştum ve aşırı merak ediyordum. Heyecanla bayram indirimine girmesini bekliyordum ve indirime girince hemen koşup ben de aldım. :)

Şimdi hemen paletimizi incelemeye başlamalıyız. :)



Prenses paletimiz bu kutunun içinde bulunuyor ablaları. :)

Sleek'in i-Divine serisinde birbirinden güzel far paleti seçeneklerimiz var. Doğal tonlar, koyu tonlar, kahveler hepsi mevcut. Ama ben ve benim gibi 405730439 tane far paleti olan ve daha da doymayan kızlarımız için en ama en doğru seçenek Sunset adlı bu paletimizdir efendim. :) Birazdan sebebini daha iyi anlayacaksınız.

Sleek markası, şimdilik yalnızca Gratis mağazalarında bulunuyor. Paletlerin indirimsiz fiyatı 50 TL. Ben kurban bayramı indiriminde 29.90  TL'ye aldığım için tadından yenmedi; ama o kadar başarılı bir palet ki, indirimi beklemeye gerek yok. 50 TL de bence gayet uygun bu güzellik için.


İşte prensesimiz kutusundan çıktı. Harika bir ambalajı var ve oldukça sağlam.


Eveeeeett!! Şu farların yumuşaklığının, ışıltılılığının, bebeksiliğinin mükemmeliği... :) Çok fazla far paleti olan kızlarımız için bu paleti uygun gördüm; çünkü aralarında ki renkler, çok sık rastlayamayacağımız ve koleksiyonumuzda bulunmayan tonlar olduğunu düşünüyorum. Yani en azından ben de bulunmuyordu. :D Ya da bu serinin paletlerinden iki tane alırım derseniz, bir tane doğal tonlar içeren paleti bir tane de bu Sunset paletini de alırsanız, aşırı harika makyajlar yapabilirsiniz güzeller. :)

Sol üst köşede yoğun mat bir siyah rengimiz bulunmakta. Bu rengi eyeliner kullanmak istemediğimizde, fırçamızla gölge yaparak kullandığımızda harika olur. Ya da göz kalemimizi sabitlemede, kirpik diplerimize uygulayarak, yoğun kirpik görünümünde oldukça işimize yarayacak, her eve lazım bir renk. :)

Sol bölümde yer alan kızıllı, morlu, pembeli gruptan zaten hiç bahsetmiyorum. Öyle güzel renklerini veriyorlar ki, öyle güzel yansıyorlar ki hayran kaldım.

Sağ alt taraftaki üçlümüz ise ışıltılı açık tonlar. Göz pınarları, kaş altları gibi aydınlık göstermek istediğimiz yerlerde ya da tüm göz kapağımıza tek başına uyguladığımızda mükemmel duracak renkler.

Turuncu ve mavi rengimiz biraz sorunlu. :) Ama onları da renk geçişli, gölgeli göz makyajları yaptığımızda ara bir ton olarak kullanabiliriz.

Gelin şimdi de bu güzelliklerin swatchlarına bakalım:


Üst sıramız bu şekilde.


Bu da alt sıramız efendim. :)

Kesinlikle çok beğeneceğinize emin olduğum bir far paleti. Şiddetle tavsiye ediyor ve bir daha ki yazımda görüşünceye hoşça kalın diyorum. :****

8 yorum :

  1. Mükemmel bir palet ^^

    Buradaki Gratis'e henüz Sleek markası gelmediği için alamadım..

    Güle güle kullan cano :* <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gelir gelmez hemen al canım. Çok teşekkür ederim. :)

      Sil
  2. alt sıra benim renklerimden oluşuyor en kısa zamanda kendisine şans vericem sevgiler ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En yakın zamanda almalısın canım, çok seveceğime eminim. Sevgiler 🤗❤️

      Sil
  3. Renkler harika ben de dayanamayıp aldım tabi 😄

    YanıtlaSil
  4. Renkleri ve pigmentleri muhteşem :) güle güle kullanın.

    YanıtlaSil