14 Eylül 2016 Çarşamba

Flormar - Terracotta Powder - 23 Dual Gold

Merhabalar efendim, hoş geldiniz! :)

Bugün Seyhan ablanız sizlere bir tarafı aydınlatıcı, bir tarafı da ışıltılı bronzer olan bir üründen bahsedecek. 

Bildiğiniz gibi ya da şimdi öğreneceğiniz gibi, Flormar, kendi mağazasından, 60 TL ve üzeri alışveriş yaptığımızda, istediğimiz herhangi bir ürünü, fiyatı ne kadar olursa olsun ücretsiz alabileceğimizi söyleyen bir kampanya yapmıştı. Bu kampanyayı tek seferlik kullanabiliyoruz ve hala devam etmekte güzeller haberiniz olsun. :) 

Ben de şimdi size tanıtacağım bu ürünü 60 lira ve üzeri alışveriş yaptığımda, promosyon ürün olarak seçtim. Kendisinin fiyatı 40 TL. 

Şimdi gelin bakalım ürünümüzü değerlendirelim, bu fiyatı vermeye değiyor mu?

  • Yazımın başında da bahsettiğim gibi, ürünümüzün bir tarafı aydınlatıcı, bir tarafı da ışıltılı bronzer. 
  • Ambalajı gayet dayanıklı ve sevimli. :)
  • İçerisinde 9 gramlık ürün var. Bu da bize uzuuun süre yetecek boyutta.

Kapağını açtığımızda, işimize çok fazla yaramayacak minik bir ayna bizi karşılıyor. 


Bronzer kısmının da, aydınlatıcı kısmının da pigmentasyonu çok başarılı değil. Bu yüzden elinizi korkak alıştırmadan ürünü uygulayabilirsiniz. :)

Gelelim ben bu ürünümüzü sevdim miii?
  • Bronzer kısmı yüzümüzü güzel ısıtıyor, aydınlatıcı kısmı da sağlıklı bir aydınlık sağlıyor ama maalesef kalıcı değiller. 
  • Renklerini çok az verdiklerinden dolayı 40 TL'ye değer bir ürün olduğunu düşünmüyorum.
Eğer ''aydınlatıcım, bronzerım çok pigmentli. Her seferinde ucunu kaçırıp yaldır yaldır bir görünüme sahip oluyorum!'' diyorsanız, bu ürünü indirimli zamanlarında değerlendirebilirsiniz. :) 

Kendinize iyi bakın ve bir daha ki yazımda görüşünceye kadar hoşça kalın. :*

7 yorum :

  1. canım merhaba yayının güzel olmuş fakat kalıcı olmamalarına bende üzüldüm o kadar fiyatta değmezmiş aynen :( sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım. Aynen değmez maalesef o fiyata. :(

      Sil
  2. Flormarın terrcota veyahut allık ruj urunlerıne nedense çok sıcak bakıyorum sevıyorum,buda başarılı bir ürüne benziyor güle güle kullan. Altına krem bir contur rengiyle kullanırsan biraz daha kalıcı olacak daha belirgin duracaktır.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, dediğin gibi de mutlaka deneyeceğim. :)

      Sil
  3. Kalıcı olsaymış on numaraymış :/

    YanıtlaSil
  4. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil