26 Temmuz 2015 Pazar

The Balm - Apples

İyi geceler kızlar! :)

Şimdi sizlerle The Balm markasının allık ve ruj paletini kurcalayacağız fıstıklarım! :) Öncelikle paketlememizi inceleyelim:




Yine sırf paketi için bile alınabilecek bir ürünle karşı karşıyayız! :)


Paletimizin kapağını açtığımızda bizi her zamanki gibi çok kullanışlı bir ayna karşılıyor. Seyahate giderken kesinlikle taşınması kolay ve oldukça renk alternatifi olan kullanışlı bir palet kendisi.
Şimdi renklerimizi daha yakından inceleyelim:


Yakışıklı abilerimizin olduğu paletimizde, sağ üstteki koyu kırmızı renk hariç, bence diğerleri allık için çok tatlı renkler. Yanaklara sürmek çok çok kolay güzeller. En güzel özelliği de çok kalıcı olmaları ve gün içinde asla ve asla tazeleme ihtiyacı duymamamız.

Dudaklara gelinceee... Dudaklar için bence öncelikle hijyenik değil güzellerim. Ben bu tarz fırçayla veya parmakla uygulanan ürünleri sevmiyorum. Ayrıca dudaklara buradaki tam renklerini vermiyorlar ve kalıcı değiller. Sadece hafif renk veriyor arkadaşlarım.

Bir de swatchları inceleyelim:


Sol üst baştan sırasıyla swatchlarımız da bu şekilde arkadaşlarım.

Paletimizin indirimsiz fiyatı 67.25 TL. Ben kesinlikle bu ürünü indirim zamanında almanızı tavsiye ediyorum. Belki de önümüzdeki Kurban Bayramı indiriminde paletlerinizin arasına bu şekerlik de katılır. :)

Kendinize iyi bakın! :*

16 yorum :

  1. Çoooook güzel yahu, aşık olunası. Benim gibi asla allık kullanmayan birisi bile bayıldıysa bu palete ♡ Peki canım benim merak ettiğim bir şey var, allığı sürdükten sonra pudramsı yapıya mı dönüşüyor yoksa sürüldüğü gibi duruyor mu kremsi şekilde? Derdimi tam ifade edemedim ama olsun sen anlamıştırsın beni :)

    YanıtlaSil
  2. Anladım anladım fıstık. :)
    Diğer toz alliklar gibi durmuyor canım. Kremsi duruyor ayrıca çok daha kalıcı ve doğal. Sürerken de istersen elinle hemencecik uygulayabilirsin :)
    Bu arada ben de allık pek kullanmam ama burdaki renkler çok tatlııı :))

    YanıtlaSil
  3. ben bu paleti geçen sene aldım ve hiç elimden bırakmadım. ilk aldığımda kullanamam gibi gelmişti ama şimdi alıştım ve hafifçe parmaklarımda uygulayıp dağıtıyorum, çok kalıcı ve çok bereketli bi palet gerçekten:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen canım dediğin gibi uygulaması kolay, kalıcı ve bereketli. Bir de içinde 6 tane fıstık gibi renk var daha ne olsun :)

      Sil
  4. çok güzel gerçekten ben de far paletlerinin hastasıyım hepsini alıcam :D inşallah

    YanıtlaSil
  5. Cook güzel güle güle kullan:-) her defasında elime alıp her defasında bırakıyorum bu ürünü ama canıma tak dedi alacağım artık:-D açıldıktan sonra paket ömrü ne kadar canım rica etsem bakabilir misin :-)

    YanıtlaSil
  6. Bence en yakın indirimde al citlembik. :) paket açıldıktan sonra 12 ay ömrü varmış canım :)

    YanıtlaSil
  7. Cider ve Candy renklerine bayıldım! 2 renk için tüm paleti almak istemesemde belki indirimde yakalarsam alabilirim.... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Iki tanesi hoşuna gittiyse canım o zaman bence de indirimde al :)

      Sil
  8. Çok teşekkür ederim bilgi için canım:-)

    YanıtlaSil
  9. Renkler çok şekermiş.Güle güle kullanın..Sevgiler..

    YanıtlaSil
  10. Çok teşekkür ederim. :)

    YanıtlaSil