20 Şubat 2016 Cumartesi

Golden Rose - Precision Eyeliner

Selamlar kızlar! Yine Seyhan ablanız size mükemmel bir ürün tanıtmaya geldi. :)


Ürünümüz, Golden Rose markasına ait kalem şeklinde bir eyeliner. Böyle kalem uçlu olan bir çok eyeliner denedim ama en en en memnun kaldığım kesinlikle Golden Rose'un eyelinerı oldu. Ben bu eyelinerı Golden Rose'un kendi mağazasından yaklaşık 15 TL ye aldım.




Bu kalem eyelinerımız öncelikle kalem uçlu olduğu için sürümü oldukça kolay. Ayrıca sürdükten kısa bir süre sonra hemen kuruyor. Bu özellikler genelde diğer eyelinerlarda da oluyor; ''ama bunu diğerlerinden ayıran özellikler nelerdir Seyhan?'' derseniz eğer, 1- Suya dayanıklı. (Çoğu suya dayanıklı kalemler, gözleri çok sulanan arkadaşlar için o kadar da kalıcı olmayabiliyor. Mesela benim sürekli gözlerim sulanır ve eyelinerımın kuyruğu hemen akar gider. Bunda kesinlikle öyle bir şey görmedim. Hatta ağladım; ama yine de ''bana mısın?'' demedi! :D) 2- Kalıcılığı mükemmel. (Sabah sürün çıkın ve hiç bir şekilde tazelemeye ihtiyaç duymadan, gecenin körüne kadar dayanıyor. :))


Kalemimizin ucu, gördüğümüz gibi ince veya kalın eyeliner sürme isteğimize uygun bir şekilde tasarlanmış. Ayrıca bu sivriliği ve inceliği sayesinde bir kaç pratikle çok güzel kuyruklu eyelinerlar çekebileceğinize eminim fıstıklar. :)


Bu resimde de size kalemimizin simsiyahlığını göstermek istedim.

Bence fazla geç kalmadan hemen alın deneyin derim kızlar. Benim gerçekten şimdiye kadar ki kullandığım eyelinerlar arasında en birinci olmayı başardı. :)

Kendinize iyi bakın güzellikler. :)

4 yorum :

  1. Harikaymış güle güle kullan. Kalıcı oluşu ise süper!
    Başka renkleri de var mı bu tatlışın merak ettim :)
    En çok siyah kullanmama rağmen gri arayışındayım. Güzel tonlu yeşili varsa onu da tercih ederim tabi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım. Kalıcılığı mükemmel! :)
      Maalesef grisi yok ama kahverengi, lacivert ve yeşil renkleri var canım.

      Sil
  2. Rengi güzel duruyor ama bunlar çok çabuk bitiyor gibi geliyor bana 35-6 kullanımdan sonrada aynı rengi verr mi acaba Kalıcı olmasıda cezbetti deniycem brnde mutlaka :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canım bu tür kalemler çabuk bitebiliyor ama 5-6 kere kullanacak kadar da az değil. Beğeneceğine eminim, en kısa zamanda denemelisin. :)

      Sil