6 Şubat 2016 Cumartesi

Wet'n Wild - E914C Mocha-licious

İyi akşamlar herkese!

Bu akşam Wet'n Wild markasının, şu ünlü mat rujlarına eklenen yeni bir renkten bahsedeceğiz. Kendisi bana yakışmadı ama çok güzel bir renk. :)



Ambalajları her zamanki gibi hiç kaliteli değil. Bu rujları, her açıp kapamamda ruja zarar vereceğim diye yaşadığım korkuyu anlatamam kızlar! :D


Rujumuzun numarası E914C ve adı ise Mocha-licious.


Rengimiz gördüğünüz gibi kahve ve mürdüm tonları barındıran koyu bir renk. Renkler, mağazalara yeni yeni geldikleri için henüz tester rujlar yoktu. Ama zaten Wet'n Wild rujlarının kalitesini bildiğim ve güvendiğim için direkt bu rengi beğenip aldım.

Renk bana hiç mi hiç yakışmadı. :D Siz benim gibi olmayın kızlar güzelce tester rujların renklerine bakın öyle alın. Beni arkamdan kovalayan olduğu için saftirik gibi hemen gidip aldım...

Renk sorunum dışında rujun yine her Wet'n Wild rujları gibi kalıcılığı, yapısı çok güzel. Sürümü çok kolay.Çok hafif dudakları kuruttuğu için isterseniz lip balm kullanabilirsiniz.

Gratis mağazalarında bulabileceğimiz bu rujlarımızın fiyatı da 10 TL. :)

Benim diyeceklerim bu kadar fıstıklar. Kendinize iyi bakın ve hoşça kalın! :)

6 yorum :

  1. Sürümde biraz iddialı bir renk olabilir sahi. Ama görsem ben de denemeden alırdım bu rengi, çok güzelmiş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aman diyim denemeden alma canım. :)) Renk çok güzel ama bence sana yakışır . :)

      Sil
  2. Bak bende öyleyim tester denemek aklıma gelmez , rengi beğendiysem alırım :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canım ya. Eve gelince üzülmemek için almadan önce renge bakmak gerek aslında ama dayanamıyoruz. :)

      Sil
  3. Merhabaaaa! ^-^ Ben iade-i ziyarete geldim ve bloğunu çok sevdiim, takipteyim :*

    YanıtlaSil