8 Şubat 2016 Pazartesi

Max Factor - Mulberry 685

İyi akşamlar kızlar.

Bugün Max Factor'ün özellikle beyaz tenlilere çok yakışan ve renkli gözleride ortaya çıkaran bir rujundan bahsedeceğiz. (Ben esmer ve kahverengi gözlü olarak bu ruju niye aldım bilmiyorum. :D Ama bana da birazcık yakışıyor işte. :))




Ambalajımız gayet şık ve kaliteli. :)


Burada da rujumuzun adını ve numarasını görüyoruz. :)

Şimdi de rujumuzun yapısına ve rengine değinelim:


Öncelikle rujumuz ışıltılı ve böyle yanarlı dönerli bir renge sahip. Eğer parlaklık ve ışıltıyı sevmeyenlerdenseniz, bu rujdan nefret edersiniz. :D

Ruj kremsi bir yapıda olduğu için dudaklarımızı nemlendiriyor ve tabii ki hiç kurutmuyor. Ama maalesef her kremsi ruj gibi kalıcı değil.

Tekrar tekrar tazelemeyi gerektirmesi dışında rujun rengini beğenenlere almalarını tavsiye ederim efendim. :)

Kendinize iyi bakın. :*


6 yorum :

  1. Rengi gerçekten çok güzelmiş buğday tenli olduğum için seviyorum böyle rujları :) güle güle kullan canım

    YanıtlaSil
  2. Renk çok hoşmuş:)
    Takipteyim sizi bloğuma bekliyorum sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler. :)
      Hemen geliyorum bloğunuza. :)

      Sil
  3. Rengi çok güzelmiş ama ben mat rujları daha çok seviyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mat rujları seviyorsan canım bunu sana hiç tavsiye etmem. :) Parıl parıl bir ruj kendisi. :)

      Sil