5 Şubat 2016 Cuma

Golden Rose - Highlighter Stick

Merhabalar efendim. :) 

Bugünkü konumuz, bu aralar çok fazla yeni ürünler çıkaran Golden Rose markasına ait bir stick aydınlatıcı hakkında olacak. :)

Hadi gelin hemen aydınlatıcımızı inceleyelim.




 Öncelikle aydınlatıcımızın ambalajı sağlam ve şık bir şekilde tasarlanmış. İçerisinde bir ömür yetecek kadar 9,5 gram aydınlatıcı bulunmakta. :)


Bu stick aydınlatıcılar iki adet renk çeşitliliğine sahip. Bendeki sarı alt tonlu olan, 01 bright gold rengi. Bir de pembe alt tonlu olan 02 rengimiz mevcut.



Aydınlatıcı stick bir yapıda olduğu için, toz olan aydınlatıcılara göre uygulaması daha kolay ve çok daha kalıcı. Ayrıca çok güzel dağılıyor ve biraz fazla kaçırsanız bile sahneye çıkacakmışsınız gibi bir abartı görünüm asla olmuyor.

Golden Rose, hemen hemen her kozmetik satan marketlerde bulabileceğiniz bir marka. Ben bu güzelliği Golden Rose'un kendi yerinden 20 TL ye aldım kızlar. :)

Kendinize çok iyi bakın. Bir daha ki yazımda görüşmek üzere... :)

12 yorum :

  1. Cok begendim fikir icin tesekkurler :)

    YanıtlaSil
  2. çok güzel bir ürüne benziyor güle güle kullaan ^^

    YanıtlaSil
  3. Çok güzele benziyor. teninizle çok iyi uyum yakalamış.

    YanıtlaSil
  4. Sarı alt tonlu çeşidini de yapmış olmaları çok güzel pembeleri pek sevmiyorum çünkü :) Aklıma yazdım bu ürünü :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canım. Pembe alt tonlu ürünler, çoğu kişiye uymuyor maalesef. Güzel, kullanışlı bir ürün. Çok çok tavsiye ederim. :)

      Sil
  5. Merhaba.Yazı için çok teşekkürler.Teninizde ürün çok güzel görünüyor.En yakın zamanda denemek istedim..Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım. Bir dene bakalım, memnun kalacağına eminim. :)

      Sil
  6. Aydinlaticilara takmis biri olarak bunu en kisa sürede almam lazim elinize sağlık blogunuzu takibe aldim bende bloguma beklerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Hemen blogunuza bakıyorum. :)

      Sil