10 Haziran 2016 Cuma

Flormar - Flash Duo - Mascara & Primer

Yeniden merhabalar kızlar. Sizlerle bugün, Flormar markasına ait olan, içerisinde bazı ve rimeli birlikte bulunan bir üründen bahsedeceğiz. Flormar'ın çıkardığı bu yeni serinin rimelini gelin birlikte incelemeye başlayalım. :)

Rimelimiz böyle bir kutu içerisinde bulunuyor. Birden fazla renk çeşidine sahip. Ben ölümüne simsiyah bir kız olduğum için tabii ki de siyahını tercih ettim. :) Flormar mağazasından aldığım bu rimelin indirimsiz fiyatı da 37 TL.


Kutumuzun içinden de böyle bir prenses çıkıyor ablaları. :) Ambalajı çok şirin değil mi sizce de? Ayrıca oldukça da sağlam.

Şimdi de gelelim asıl maskaramızın önemli olan özelliklerine.


Maskara başta da bahsettiğimiz gibi iki bölümden oluşuyor. Bu resimde gördüğümüz kısım Primer bölümü. Fırçasının incecik olması sayesinde kirpiklerimize güzelce bazımızı uygulayabiliyoruz kızlar. Bu aşamamızda tek kat yeterli olacaktır. :)


İkinci bölüm de rimel kısmı. Başlangıcı toparlak, uç kısmı da başına göre daha ince olan, kıl bir fırçamız var. Bu fırça şekli sayesinde, göz kenarlarımızda olan kirpikleri kolayca kavrayabiliyoruz. Bu aşama da bence en fazla 3-4 kat yeterli olacaktır. Daha fazlasında kirpikleriniz ağırlaşabilir ve ayırmakta zorluk çekebilirsiniz.

Ben bu rimeli yaklaşık 2 haftadır kullanıyorum. Aldığımdan beri diğer rimellerime asla elim gitmedi. :) Kirpiklere verdiği hacime, yoğunluğa, uzunluğa bayıldım. Pul pul dökülme veya makyajımı çıkarırken zorlanma gibi bir sorunla da karşılaşmadım. Kirpiklerimde de bir dökülme yaşamadım. Daha ne olsun! :) Bu güzel özelliklerinin yanı sıra rimelimizin içeriğinde tatlı badem yağı bulunuyor. Badem yağı da kirpiklerimizi beslemede katkıda bulunuyor tabii ki. :)

Birazcık fiyatı tuzlu gelebilir kızlar ama bence fiyatına değecek bir rimel. Alırsanız veya kullandıysanız, sizden yorumlarınızı bekliyorum haa ona göre! :)

Kendinize çok çok iyi bakın, bir daha ki yazımda görüşmek üzere. :)

9 yorum :

  1. Flormar'ın bu ürününü ben görmemiştim birdaha ki sefere bakacağım :))

    YanıtlaSil
  2. bunu görmemiştim baz için bakabilirim..

    YanıtlaSil
  3. Güzel paylaşım için teşekkürler, şimdilik açılmamış rimelim var ama bu da aklımın bir köşesinde olsun. iadeyi ziyaret geldim. Takipteyim,Ayrıca bu siteyi takip et butonundan da takip edersen sevinirim. Sevgiler :)

    YanıtlaSil
  4. Merhaba bisey soylemek istiyorum su anda flormarda buyuk bir indirim var 15 tl ye dusmus bakmanizi oneririm..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ooo çok teşekkür ederim, hemen gitmeliyim. :)

      Sil
  5. Kızlar bEn bu ürünü indirimde 15 tl ye aldım çok güzel çok memnunum

    YanıtlaSil
  6. Kızlar bEn bu ürünü indirimde 15 tl ye aldım çok güzel çok memnunum

    YanıtlaSil