8 Haziran 2016 Çarşamba

Nyx - Soft Matte Lip Cream - Copenhagen & Prague

Herkese iyi akşamlar.

İftarı da yaptık, hadi yine iyiyiz. :) Hazır karnımız doymuşken ve keyfimiz yerine gelmişken size iki tane bal gibi üründen bahsetmek istiyorum. Bu ürünler benim Bilgen Tolis'ten duyduğum ve her yerde aradığım rujlardı. Aylar süren aramalarım sonucu, Boyner'e geldiğini gördüm ve hemen sevdiğim iki rengini kaptım. Şimdi sizlerle bu likit soft mat rujlarım hakkında biraz konuşalım. :)

Copenhagen




Öncelikle likit rujlar, kaliteli bir ambalaja sahip. Kadifemsi bir kapakları var ve zırt pırt açılıp kırılmayacak kadar sağlam. 

Ambalajından bakınca koyu dursa da, swatch yaptığımda gördüğünüz gibi o kadar da koyu bir renk değil. Fırçaya gelen ürün maalesef tüm dudağı örtmeye yetmiyor. Bu yüzden bir kaç kere ürün almak zorunda kalabilirsiniz. Ama bu özellik bence kötü değil. Çünkü, bu şekilde dudağımızda rujun ne kadar koyu ve yoğun durmasını istiyorsak, üst üste rujumuzu sürerek, bunu biz ayarlayabiliriz. 

Prague




Bu Prague rengimiz de çok tatlış bir pembe. Bana çok yakışmadı ama beyaz tenli fıstıklarda çok güzel duracağına eminim. :)

Ben şimdiye kadar, Golden Rose'un, The Balm'ın, Deborah'ın ve Pastel'in likit mat rujlarını kullandım ve hepsi (ama en çok Pastel) dudaklarımı kuruttu. (Note markasının da likit mat rujlarını denedim. Onlarda Nyx gibi bir harikalar.) Nyx markasında bu kurutma problemiyle asla karşılaşmadım. Dudakları kurutmadıkları için çok çok aşırı kalıcılık beklemeyin kızlar. Tabii ki kalıcılar ama diğer çok kurutan rujlar gibi dudağınıza çat diye oturup, ömür boyu orada kalmıyorlar. :) Bir şeyler yiyip içtiğinizde hemen kolaylıkla tazeleyebilirsiniz. Kat kat sürdüğünüzde bir problemle karşılaşmazsınız. 

Bence rujlarımızın renkleri çok güzel. Dudakları da kurutmuyorlar. Sürümleri de kolay. Yumuşacık yapıları var. Bir de bu mükemmel özelliklerinin yanında mis gibi kokuyorlar. Kokularına resmen aşık oldum. Keşke parfümü falan çıksa da sıkıp sıkıp gezsek. :)

Zor da olsa Boyner mağazalarında bulabileceğimiz bu rujlarımızı ben 23 TL ye aldım. Sizlere de şiddetle tavsiye ederim. 

Şimdilik benden bu kadar efendim. Kendinize iyi bakın ve hoşça kalın. :*



1 yorum :