18 Haziran 2016 Cumartesi

Pastel - Matte Eyeliner - Black - Waterproof / Long Lasting

Merhabalar efendim. :)

Bugün, ben ve benim gibi gözlerinde asla kalem durmayan, sürdükten biraz sonra hemen kalemi akan, gözü sürekli yaşaran kızlarımız için siyah göz kalemi önerisinde bulunacağım. :)


İşte suya dayanıklı siyah göz kalemimiz budur arkadaşlar. :)

Ben bu kalemi, Rossmann'dan yaklaşık 16 liraya almıştım. Pastel markasını siz de çoğu kozmetik markette rahatlıkla bulabilirsiniz. :)

Benim genelde yaşaran, yaşarmadığı zamanda sürdüğüm kalemin anında aktığı gözlerim var! :( Yakın arkadaşlarım da bilir; bir elimde peçete, diğerinde ayna sürekli makyajı kontrol ederim. Bu yüzden de yıllardır aradığım, suya dayanıklı, akmayan siyah göz kalemi sevdamı sonlandırmıştım. Taa ki bu prensese rastlayana kadar! :)


Mat, simsiyah, sürümü kolay, yumuşacık, asla akmayan, suya dayanıklı bu dört dörtlük göz kalemini bulduğunuz yerde alın güzeller. :) 



4 yorum :

  1. Bende kalem sürdüğümde göz altımdan bir süre sonra akıyor :( bakıcam buna :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben çok memnun kaldım canım. Umarım sen de seversin. :)

      Sil
  2. Bi elinde peçete bi elinde ayna :))) yakın arkadaşların bilir :)) Hemen bana da alalımm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya Mervemmm benim. En yakın zamanda hemen alalım kuzucum. :))

      Sil