7 Haziran 2016 Salı

Loreal Paris - Nude Magique - Cushion Fondöten

Herkese merhabalar ve hayırlı ramazanlar efendim. :)

Bugün hep beraber Loreal Paris markasının çıkardığı, ülkemize yeni gelen sünger fondötenini inceleyeceğiz.

Loreal Paris markasını Gratis, Watsons, Rossmann ve bir çok kozmetik ürünü satan yerde bulabilirsiniz. Ben bu cushion fondötenimizi indirimde 32 TL ye aldım. Hadi bakalım şimdi de ürünümüzü yakından inceleyelim. :)



Öncelikle fondöten şirin ve sağlam bir ambalaja sahip. Çantanıza rahatça atın ve çıkın çıkın gezin. :) 7 adet de renk çeşidi mevcut. 


Kapağı açtığımızda karşımıza güzel, kullanışlı bir ayna ve uygulama süngeri çıkıyor.



Bir alttaki kapağı daha açtığımızda ise ürünle karşılaşıyoruz. Ben aldığımda ürünün hemen üstünde bir koruma kağıdı vardı. Onu ben çöpe attım ama siz atmayın kızlar. :) Yoksa fondöten kuruyabilir veya bir zarar gelebilir. İnsanlar o kağıdı oraya bir şey biliyorlar da koyuyorlar değil mi! Akıllı ben heyecandan aldım ve direkt attım... 

Fondötenin rahatsız edici bir kokusu yok. İncecik bir yapısı var ve haliyle varlığıyla yokluğu bir. İçerisinde 29 güneş koruma faktörü mevcut. Böylece yazın sıcak günlerinde hem yüzünüzde ağırlık yapmayan hem de cildinizi güneşten koruyan bir fondöten arıyorsanız uygun bir seçenek olabilir. 

Fondötenin iki tane kötü özelliği var. Birincisi indirimsiz fiyatına değen bir ürün değil. İçinde 14.6 gram ürün var ve normal bir fondötene göre bu gram oldukça az. İkinci kötü özellik ise kalıcılığı çok az kızlar. Sürdükten 3-4 saat sonra maalesef fondötenin uçup gittiğini göreceksiniz.

Fondötenin kapatıcılığı orta düzeyde. Gelin resimlerden beraber inceleyelim.



Aydınlık bitişi ve kapatıcılığı da resimdeki gibi. Başarılı değil mi? :)

Özetle indirimli haliyle şans verilebilecek bir ürün. Yaz aylarında oldukça kullanışlı bir fondöten olacaktır.

Benim yorumlarım bu kadar fıstıklar. Herhangi bir sorunuz olursa yorumlara beklerim efendim. :) Kendinize çok iyi bakın. :*

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder