7 Haziran 2016 Salı

Golden Rose - Highlighter Brush & Perfect Contour Brush

Selamlar efendim. :)

Bugün size iki adet makyajımızda yardımcı olan fırçalardan bahsedeceğim. İkisini de kullandım ve güzelce deneyimledim. Artık sizinle paylaşma vakti gelmişti. :) Hadi başlayalım.


Öncelikle kontür fırçasından bahsetmek istedim. Fırçamız gayet kaliteli gözüküyor. Kadifemsi sapı kullanışlı, kılları yumuşak ve kontür yapabilmemiz için uzun bir şekilde, sık aralıklarla dizilmişler.

Evet fırçamız başarılı. Ama yıkadıktan sonra boyası çıkıyor kızlar... İlk yıkadığımda bu birinci yıkamam dedim görmezden geldim. Ama ikinci, üçüncü, dördüncü yıkamamda da aynı sorunla karşılaştım. Kuruduktan sonra bi sorun yok ama o ıslakken çıkarttığı boya elinize gelirse veya üstünüze, bir yere dökülürse çıkartmak imkansız oluyor.

Boya akıtması dışında güzel bir ürün. Fiyatı 36 TL.


İkinci fırçamız da on parmağında on marifet olan bir fırça. İsmi highlighter fırçası ama burun kontürü yaparken, farınızı karıştırırken, aydınlatıcı uygularken her şeyde rahatça kullanabilirsiniz. İyi bir iş çıkaracağından eminim. :) 

Bu fırçanın yıkadıktan sonra herhangi bir kötü özelliğini görmedim. Fiyatı da 19 TL.

Özetle fıstıklar, kontür fırçamız iyi hoş ama boya çıkarttığı için alıp almamak size kalmış. Fiyatı da birazcık tuzlu gibi. Ama highlighter fırçasını kesinlikle almanızı tavsiye ederim. Ben yedeklemeyi düşünüyorum vallahi. :)

Kendinize iyi bakın... :*



4 yorum :

  1. ilk fırçanın orijinali var bende ama ikincisine bakabilirim..

    YanıtlaSil
  2. ne hoş fırçalar ben de istiyorum da artık Ankaraya gidince bakarım teşekkürler :)

    YanıtlaSil