19 Ocak 2016 Salı

Bitenler 2

İyi akşamlar güzeller!
Bugün hep beraber biten ürünlerim hakkında konuşacağız. İnşallah sıkılmadan okursunuz fıstıklar.

Hadi hemen başlayalımmm..


Biten ürünlerimiz resimde gördüğünüz gibi 6 adet. Şimdi hepsi hakkında yorumlarımı sizinle teker teker paylaşacağım. :)

1. La Petit Marseillais - Vanilya Sütü Banyo ve Duş Jeli

Eğer benim gibi vanilyanın kokusuna aşıksanız tam sizlik bir duş jeli. :) Ama yoğun yapılı duş jellerini seviyorsanız bundan memnun kalmazsınız kuzucuklar. Bu gayet hafif bir yapıda, güzel köpüren, iyi temizleyen ve ferahlatan bir duş jeli. Kokusu evet çok harika ama maalesef o kadar kalıcı değil. :(

2. Nivea - Micellar Makyaj Temizleme Suyu

Sınavların yoğun olduğu bir zamanda makyaj temizleyicim bitmişti fıstıklar ve bende acil bir makyaj temizleyiciye ihtiyacım olduğu için hemen marketten bunu bulup aldım. Makyajımızı çıkarıyor ama baya bir uğraş istiyor. İşte 4583 saat pamuğu gözünüzde bekleteceksiniz de, gözünüzü ovuşturacaksınız da oohooo... Eğer suya dayanıklı makyaj ürünleri kullanıyorsanız, onları daha da zor çıkartacaktır. :( Evet büyük uğraşlar sonucu temizledi ama, bütün makyajı güzelce çıkardığını asla düşünmüyorum. Onun için tavsiye ettiğim bir ürün değil.

3. Diadermine - Kusursuz Makyaj Temizleme Suyu ve Arındırıcı Tonik

Bu makyaj temizleyici suyu, 2 numarada anlattığım Nivea'dan hemen sonra aldım. Nivea'nın makyaj temizleme suyuna kıyasla kat ve kat daha başarılı bir ürün. Çok güzel bir yapısı var ve makyajınızı sildiğinizde, kesinlikle cildinizi gergin gergin hissettirmeyen nadir ürünlerden. Tabii ki makyajı tak diye hemen çıkarmıyor, buda biraz uğraş istiyor ama bu uğraş Nivea kadar uzun sürmüyor. :)
Ayrıca fıstıklar, bu makyaj temizleme suyunu tonik olarak da kullanabilirsiniz. Güzel yapısıyla cildi germiyor ve hoş bir his bırakıyor.

4. Flormar - Nail Enamel Dryer

Bu üründen şimdiye kadar kaç bin tane bitirdim gerçekten bilmiyorum. Sürekli ihtiyaç duyduğum bir oje kurutucu. Bu tabi mükemmel, işte hemen anında kurutuyor demek değil kızlar. Ojenizi sürdükten ve azıcık bekledikten sonra 15-20 cm kadar bir mesafeyle tırnaklarımıza uyguluyoruz ve ojelerimiz normal kuruyacağı süreden çok daha kısa bir sürede kurumuş oluyor. Böylelikle hemen diğer işlerimizle kolayca ilgilenebiliyoruz :)

5. İpana - Pro Expert Diş Macunu

Kızlar... Bu diş macununu gördüğünüz yerde kaçın. Ben böyle iğrenç bir koku, iğrenç bir tat ömrümde görmedim. O kadar iğrenç bir tadı var ki iştahınız kesilir. Ben resmen bu diş macununu midem bulansında yemek yiyemeyeyim belki biraz zayıflarım diye kullandım. :D Sakın ama sakın bunu almayın güzellikler. Daha fazla bunun hakkında konuşmak falan istemiyorum. :D

6. Dermokil - Yağlı Ciltler için Maske

Bu da haftada iki  ya da üç kere kullanmamız yeterli olan bir kil maskesi fıstıklar. Hani Bazı kil maskelerini yıkadıktan sonra cildimiz gerilir ya bu cildimizi germiyor aksine güzel bir nemli his veriyor. Bu özelliğinin dışında diğer kil maskeleri gibi. Açıkçası aman aman bir güzelliği olmadığı için bittikten sonra ben tekrar almadım. Ama hani kil maskesi yapayım, bakım yapayım, cilt bakım rutinimde güzel bir kil maskesi de olsun derseniz, tabii ki de almanızın bir sakıncası yok. :)

İkinci bitenler yazımın da burada sonuna gelmiş bulunmaktayız güzeller. Eğer ürünlerle ilgili bir sorun, bir görüşünüz varsa hemen aşağıda yorumlarda konuşalım. :) Kendinize çok iyi bakın ve o ipana diş macununu sakın almayın! :D

2 yorum :

  1. bende duş jellerine bayılıyorum hele ki süt olana :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O zamaan sırada ki deneyeceğim duş jeli, sütlü olanı. :)

      Sil